Beste,op 2/2/2021 heb ik mijn klacht doorgestuurd naar de klachtencommissie maar ik heb nog geen antwoord gekregen en ook geen bevestigingsnummer.Mijn klacht :Geachte,Op 23/11/2020 heb ik een klacht ingediend bij Fluvius onder nummer 1000144371waar ik tot nu toe geen enkel antwoord op heb gekregen.Op 31/10/ 2020 heb ik een mail gestuurd om een afspraak te maken voor werken door fluvius uit te voeren want ik verblijf in het buitenland.Ook geen reactie.Telefonisch had ik eerder geprobeerd mijn probleem aan te kaarten maar ik kreeg als antwoord dat de wachttijd te lang was en het contact werd zonder meer afgebroken.Nu hebben ze mijn oude meter vervangen, zonder mijn toestemming, en mijn zonnepaneelinstallatie is uitgevallen.Als dit de manier van werken is, waar gaat het dan naartoe, pure willekeur.Als blijkt dat mijn zonnepaneelinstallatie schade heeft opgelopen door de werkzaamheden van Fluvius, dan wil ik ze hierbij in gebreke stellen.Een ander verhaal is dit van november 2019 betreffende een gasgeur in het gebouw.Fluvius is toen gekomen en stelde een gaslek vast op het tweede verdiep waar ik woon.Bij mijn thuiskomst na de lockdown eind juni 2020 stelde mijn loodgieter vast dat er geen lek bij mij was.Fluvius is nadien teruggekomen want er was nog steeds gasgeur in het gebouw, wel klein, maar die was niet bij mij op het tweede verdiep, maar in het stooklokaal van het eerste verdiep.Ongelooflijk zeg, wat een blunder en wat had hiervan de gevolgen kunnen zijn?Hiervoor had ik ook een klacht ingediend maar op een dag kreeg ik een telefoontje van Fluvius met de melding dat mijn klacht was afgesloten zonder gevolg.Alle documenten en geschreven mededelingen kun je vinden bij Fluvius.Graag je antwoord en het gevolg over deze wel bijzondere manier van handelen.Mijn tweede herinnering naar de klachtencommissie Fluvius is nog altijd zonder gevolg gebleven