Terug

Gasmeterstand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: FLUVIUS

23/06/2023

Heb sinds 6 december mijn gas meterstand door geven .meerdere keren gebeld .krijg steeds een ander andwoord.jullie zeggen in 16 februari doorgeven aan Eneco.eneco zegt niks aangekregen. Wordt dat kat en muis spel wél beu

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: R. V.

26/06/2023

Beste,De nodige gegevens zijn wel degelijk doorgezet naar je leverancier, echter door een blokkade in het marktwerkingsplatform zitten deze gegevens vast.Onze diensten trachten de geblokkeerde punten zo snel mogelijk in orde te krijgen echter door de complexiteit loopt de doorlooptijd soms erg op.De gegevens zullen zoals ze toen zijn opgetekend naar je leverancier verstuurd worden zodra de blokkade is opgelost.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: R. V.

19/07/2023

Beste,Wij hebben op 26/06/2023 u geantwoord dat er door een blokkade op je EAN de gegevens nog niet zijn toegekomen bij je leverancier.Dit is op het moment nog steeds zo, zodra de blokkade is opgelost zullen alle relevante gegevens doorgezet worden naar je leverancier.Gelieve nog even geduld te hebben.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform