Ik heb op 18/02/2017 bij FNAC Leuven een Microsoft Surface Book 13.5”/I5/8/256/ INTEL HD 520 met artikel code 13041664 en twv €2068,95bij jullie aangekocht, ticket nummer 042216.Op 21/03/2017 heb ik deze laptop terug binnengebracht bij de dienst na verkoop in Leuven omdat deze plots niet meer opstartte en de adapter tijdens het opladen zeer warm werd. De gemiddelde hersteltermijn was 3 weken, zo zei men mij en zo staat het ook vermeld op het ontvangstbewijs met ref 811535 dat ik ontving van de dienst na verkoop. Men zou mij contacteren zodra de PC terug in Leuven was.3 weken later ben ik zelf op 12/04/2017 langsgegaan bij de dienst na verkoop. Daar kreeg ik te horen dat mijn laptop nog niet terug binnen was. Toen heb ik een eerste vervang laptop gekregen, op mijn vraag. Ze konden mij toen geen extra info geven over de hersteltermijn, ze beloofden telefonisch contact op te nemen met de hersteldienst en mij hierna te contacteren. Ik ben op 14/04/2017 terug langsgegaan bij de dienst na verkoop omdat ik nog steeds niet gecontacteerd werd door hen ivm de hersteltermijn, en het vervangtoestel niet naar behoren functioneert voor het werk dat ik moet doen. Ook deze keer konden ze mij geen informatie geven over de hersteltermijn en zou men terug telefonisch contact opnemen met deze hersteldienst en mij hierna contacteren. Op 19/04/2017 ben ik opnieuw langsgegaan bij de dienst na verkoop omdat ik weer niet gecontacteerd werd door hen. Toen hebben ze mij verteld dat de hersteldienst op nieuwe onderdelen aan het wachten is en hebben ze mijn contactgegevens opnieuw genoteerd en weer werd beloofd telefonisch contact op te nemen met deze hersteldienst en mij hierna te contacteren. Nog steeds konden ze mij geen info geven over de hersteltermijn en werd mij ook gezegd dat ik geen andere laptop zou kunnen krijgen in afwachting van herstel van de aangekochte laptop. Ik heb toen de eerste vervang laptop teruggegeven omdat deze steeds vastliep bij het gebruik van internet en office, en ik zo niet kon werken! Dit is zeer vervelend en absoluut niet klantvriendelijk!Op 21/04/2017 ben ik nog eens naar de dienst na verkoop gegaan omdat ze mij weer niet hadden gecontacteerd ivm de hersteltermijn. Weer konden ze mij geen informatie geven over deze termijn en werd mij verteld dat ik zelf niets kon doen, dat enkel zij contact op kunnen nemen met jullie hoofdkantoor en dat enkel zij de hersteldienst van Microsoft kunnen contacteren. Nadat ik vroeg of ik recht had op een nieuwe laptop werd mij verteld dat het hoofdkantoor hierover beslist, maar dat ze deze niet telefonisch konden bereiken en dat het antwoord “nee” zou zijn. Ook hiervoor kon ik niks zelf doen en konden enkel zij bellen naar het hoofdkantoor en kon ikzelf dus geen contact opnemen ivm het krijgen van een nieuwe laptop. Ook heb ik de tweede vervang laptop moeten ruilen voor een derde aangezien de batterij niet werkte en er geen bruikbare versie van office opstaat. Opnieuw was ik dus niet geholpen! En heb ik absoluut een laptop nodig voor mijn studies!Op 23/04/2017 heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Fnac via fnac.be. Zij konden mij niet verder helpen aangezien het niet om een online aankoop ging en verwezen mij door naar Fnac Leuven. Op 24/04/2017 heb ik via mail contact opgenomen met Fnac Leuven en hen bovenstaand bericht verstuurd. Op 27/04/2017 heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen van Fnac Leuven en heb ik uit noodzaak de consumentenombudsdienst en test-aankoop gecontacteerd ivm mijn klacht.