Beste, ik bestelde in December 2018 een Plantronics headset bij FNAC via de Webshop dewelke nu 2 defecten vertoond (Bestelling 9432DM7KEJEVY). De Microfoon werkt niet meer en er is maar aan 1 kant geluid. Via de website probeerde ik een retour te activeren, maar dit lijkt onmogelijk. Bij het klikken op ik heb een defect product in mijn account word ik gelinkt naar onderstaande site waar ik helemaal niet verder mee kan. https://www.nl.fnac.be/Help/Faq.aspx ? Uiteindelijk dan de klantendienst gecontacteerd via Email in het nederlands. Ik kreeg een email terug in het Frans! op 13/03/2020 dat ik deze moest binnenbrengen in de winkel. Telefonisch hetzelfde antwoord, opsturen was wel mogelijk maar ik moest zelf instaan voor de kosten. Vermits ik het toestel via de webshop bestelde verwachte ik een retour regeling zoals gebruikelijk met een Etiket dan ik kan afprinten en op de doos aanbrengen en een retour nummer zodat het duidelijk is wat ermee dient te gebeuren. Na aandringen via email, kreeg ik uiteindelijk een adres waarheen te sturen zonder bijkomende richtlijnen hoe te identificeren en ik dien zelf in te staan voor de verzendkosten. Ik heb al zeer veel artikels besteld via webshops, bij problemen werd dit steeds zonder problemen en correct opgelost. Een ervaring zoals met FNAC heb ik nooit meegemaakt. - De Website bied geen enkele mogelijk om een retour te initieren. - Er word geantwoord in het Frans terwijl ik de email in het nederlands schrijf !!- De klant dient op te draaien voor de retourkosten voor een artikel gekocht via de webshop. - Onduidelijk hoe te indentificerenGraag had ik correcte regelling zoals andere webshops dit aanbieden en zonder dat ik zelf opdraai voor de kosten. Met duidelijk vermelden hoe ik te werk dien te gaan met een retournummer enz, ik heb er absoluut geen vertrouwen in dat het product bij FNAC niet verloren gaat. Ik sta ook open voor andere regelingen zoals geld terug of een nieuwe headset. In bijlage vinden jullie het email verkeer terug. mvgTom Ilsbroux.