Terug

Garantieproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Zoli99

31/08/2022

Beste, ik en mijn vriendin hebben in de maand april een teak tafel met 6 stoelen aangekocht bij zoli99 te oostende. een maand erna zijn er 2 stoelen gebroken op de zitting. Nu is het zo dat is een tafel van 400€ aan gekocht in solden. Nu is het zo teak hout moet sterk en stevig zijn en kan niet breken en als er persoon van 70kilo er gewoon op gaat zitten. Een extra bijkomend probleem dit artikel is niet meer verkrijgbaar.Wij zijn naar de winkel geweest om nieuwe stoelen te krijgen of het terug inleveren van de tafel met alle stoelen wegens deze in garantie zijn volgens de wetgeving.De baas zegt hier op dat artikels in solden niet onder garantie vallen en dus hier geen bon/terugbetaling kan voor gegeven worden.Wij zijn hebben al 6x een poging onderneemt tot een overeenkomst, de baas houdt vol dat hij geen garantie moet geven op dit artikel, wij hebben gebeld gemaild geen antwoord gekregen van de firma.De hoofdbaas spreekt enkel frans of engels en wilt ook geen ontmoeting met ons voor een overeenkomst te maken voor de stoelen.Wij willen graag dat dit opgelost kan worden en willen dit artikel gewoon terug binnen geven voor ofwel een bon van dezelfde waarde van het artikel of ons geld terug.Wij zijn ook nog maar een beginnend koppel maar dit kunnen wij niet accepteren.MvgMatthias

Berichten (1)

Zoli99

Naar: M. V.

01/09/2022

Beste ,wij willen u graag mededelen dat deze klant inderdaad een tafel met stoelen gekocht heeft .Dit gaat over een showmodel tafel + stoelen dat hij aan -70% heeft gekocht waardoor de tafel + stoelen nog maar Eur399 te samen waren .Het feit dat hij zegt dat het teak begint te kraken door gewoon op te zitten is zijn woord tegen het onze .Wij hebben deze set ( teak) al meerdere malen verkocht in het verleden en er is echter nooit iemand met   deze klacht naar ons toegkomen .Doch   hebben wij hem een tegoed bon van Eur150 euro voorgesteld en hij heeft deze geweigerd .MvgZoli99 Oostende.On 31-08-22 20:52, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform