Geachte mevrouw/heer,
Op 06-11-2023 kocht ik een wasmachine Beko type 11004939 in uw winkel in Turnhout en betaalde ik er 499€ voor.
Na 2 maanden was deze defect en werd op 5 maart 2024 vervangen heden is de wasmachine opnieuw defect heel de kelder liep onder water en het water loopt uit de onderste kuip weg , het toestel is onbruikbaar en ik heb dringend nood om te kunnen wassen .
Op 19 augustus 2025 ben ik naar uw winkel gegaan en heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren . In de winkel werd ik doorgestuurd naar de website of een andere winkel in Zoersel. In Zoersel kan ik niet bellen en kom steeds op een antwoordapparaat terecht . Per mail of chat lukt het niet want blijkbaar is het order nummer niet correct. Ik kan lezen en schrijven en ondanks dat kloppen de nummers op de bestelbon noch de factuur volgens uw electronisch secretaresse.
In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Ik betaalde voor een uitgebreide garantie tot 5 jaar
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs