Terug

Garantieprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Tesla

09/12/2021

Beste,Sinds juni 2017 rij ik met een Tesla Model X. Na ongeveer een jaar trilt de auto vrij hard als men snel gaat optrekken. Dit blijkt een gekend probleem te zijn en komt voor bij zo goed als elke Model X. Ik volg een 'Tesla' groep op Facebook en daarin werd duidelijk dat Tesla daar niet onmiddellijk een oplossing voor had. Op 21 december 2020 net voor ik 80000 km zou gereden hebben met de wagen en net voor de garantie zou vervallen heb ik toch mijn wagen aangeboden ter herstelling voor dit probleem. Ze hebben dan een revisie uitgevoerd van de linker motorsteun en de voorste aandrijfassen. Ze hebben toen ook gemeld dat het probleem waarschijnlijk ging terug komen aangezien ze geen definitieve oplossing was. En effectief, het trillen kwam na een tijdje terug. Enkel weken geleden las ik in de groep op Facebook dat er een permanente oplossing was. Dus heb ik mijn wagen terug aangeboden en werd deze hersteld. Ik was alleen verbaasd dat ik een factuur van 389,93 diende te betalen omdat mijn garantie verstreken was. De volgende uitleg kreeg ik hiervoor : De aandrijfassen zijn in het verleden inderdaad vervangen geweest onder garantie maar garantie op garantie bestaat niet.Je hebt dus een verlaagde prijs gekregen van Tesla omdat je de vorige revisie hebt en doen ze dan een geste omdat je Tesla buiten garantie is in km op onderdelen. Ik begrijp het ongemak, maar dit is de procedure.Totaal onaanvaardbaar en kan hiermee niet akkoord gaan en verwacht dan ook een terugbetaling van de factuur.

Berichten (1)

Tesla

Naar: J. V.

11/01/2022

Beste,We hebben uw commentaar goed ontvangen.Met vriendelijke groeten,Tamara BossuytService ManagerBoomsesteenweg 8, 2630 Aartselaar,ANTWERPE.antwerp_service@tesla.com T. +32 3 877 19 64 The content of this message is the proprietary and confidential property of Tesla Inc, and should be treated as such. If you are not the intended recipient and have received this message in error, please delete this message from your computer system and notify me immediately by reply e-mail. Any unauthorized use or distribution of the content of this message is prohibited.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform