Terug

Garantieprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Earth bvba

17/09/2025

In februari 2025 viel een van onze twee batterijmodules uit. Earth heeft een poging ondernomen die batterijmodule opnieuw op te starten, wat niet gelukt is, waarop de technieker er niets beter op vond dan de module uit te schakelen, maar het te doen lijken alsof ze hersteld was. Toen we dat meldden, werd ons een ‘snelle’ vervolgafspraak beloofd, maar ondertussen zijn we meer dan een halfjaar verder zonder een oplossing. Earth claimt leveringsproblemen bij de leverancier (Pylontech) van de batterijmodule in kwestie, maar biedt ons geen alternatief of terugbetaling aan. Earth is er wel in geslaagd zwaardere batterijmodules aan te kopen bij de leverancier. Ongeveer eenmaal per maand vraag ik een update, meestal krijg ik geen antwoord, soms een vaag. Via telefoon krijg ik telkens de belofte dat ik onmiddellijk teruggebeld zal worden door iemand van de klantendienst, wat nooit gebeurt.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 17 september 2025

Earth bvba

Naar: F. V.

17/09/2025

Beste Klachten We hebben uw mail goed ontvangen. Ons team behandelt spoedig uw vraag en beantwoordt u binnen enkele werkdagen. Mocht u toch een dringende vraag hebben, aarzel dan zeker niet ons te bellen. Gelieve uw ticketnummer zeker bij de hand te nemen. Zo kunnen we u sneller en gerichter verder helpen. Uw ticketnummer is : 172666 Onderwerp:Garantieprobleem Omschrijving van de vraag: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform