Geachte mevrouw/heer,
Op 2 maart 2025 kocht ik een Nintendo Switch Joy-Con Controller via bol.com en betaalde ik er 74.99 voor.
Na 9 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de linker controller geeft geen beweging meer als je naar rechts duwt.
Op 27/11/2025 verzond ik het toestel naar jullie om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat de garantie zogezgd maar 6 maanden is op fabricage en constructiefouten maar dit is minder dan de wettelijke 2 jaar.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 14 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,