Terug

garantieprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

B. V.

Naar: NINTENDO

03/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 2 maart 2025 kocht ik een Nintendo Switch Joy-Con Controller via bol.com en betaalde ik er 74.99 voor. Na 9 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de linker controller geeft geen beweging meer als je naar rechts duwt. Op 27/11/2025 verzond ik het toestel naar jullie om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat de garantie zogezgd maar 6 maanden is op fabricage en constructiefouten maar dit is minder dan de wettelijke 2 jaar. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 14 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

NINTENDO

Naar: B. V.

05/12/2025

Beste, Dank u voor uw bericht aan Nintendo. U kan uw klacht ter behandeling overmaken via ons algemeen e-mail adres : repair@nintendo.be Of per post aan : Nintendo of Europe - Belgium Italiëlei 124 bus 102 B – 2000 Antwerpen Wij danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Het Nintendo Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform