Geachte mevrouw/heer,
Op 26/03/2023 kocht ik een electrische fiets in uw winkel en betaalde ik er €4.298 voor.
Na 20 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
In het bijzonder, de oplader van de fiets werkt niet meer.
Jullie zijn als sinds 27/11/2024 op de hoogte van het probleem. Maar er is nog steeds geen oplossing.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Factuur