Terug

Garantieprobleem en niet willen repareren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

11/09/2024

Korte beschrijving van uw probleem Ik heb een bril bij Hans Anders gekocht in 2021 na 1,5 jaar heb ik een nieuw montuur gekregen daar bij mijn aangekochte bril de veerscharnieren niet meer naar behoren werkten en ik had ook het garantieplan in 21 betaald . nu bij mijn nieuwe bril die ik in 01/2023 heb gekregen zijn na 1,5 jaar dezelfde problemen opgetreden . Maar Hans Anders wil mij niet meer helpen . ze zeggen, dat de garantie maar tot 8/23 geldig was . maar willen mijn bril ook niet repareren . ik vind dat ik op de gekregen montuur ook 2 jaar garantie zou moeten zijn. Trouwens ik vind bij 2 dezelfde monturen waar na 1,5 jaar dezelfde problemen optreden dat dit niet normaal is. kunnen jullie mij helpen aub ? details staan in de mails die ik gestuurd heb , mails zijn in een powerpoint gekleefd .

Berichten (1)

HANS ANDERS BELGIE

Naar: G. D.

12/09/2024

Besteheer Dobbenie,Bedankt voor uw bericht.Zoals in een eerder contact met meneer is besproken.Kunnen wij een montuur niet repareren omdat we geen losse onderdelen hebben voor monturen. Hierdoor moet het volledige montuur vervangen worden.Meneer heeft toen een verzekering genomen met een looptijd van 2 jaar. Dit geldt op het moment van aankoop van de originele bestelling. Mocht er in die 2 jaar iets met de bril gebeuren dan wordt dan niet weer verlengt met 2 jaar. Dit staat ook gemeld in de voorwaardes van het Bril Garant Plan. Wij kunnen helaas niks anders voor meneer betekenen.Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,ClarissaHans Anders Contact Center Medewerker088 2745536 (Lokaal tarief) --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 11-9-2024 17:00Aan: klantendienst@hansanders.beOnderwerp: Garantieprobleem en niet willen repareren‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ref:!00D1r01obDP.!500P80Hh9pa:ref

Bemiddeling door Testaankoop 12 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform