Terug

Garantientoestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. P.

Naar: Aqua Service

19/08/2022

Beste,Mijn zoon ( Van Mele Tom- Stoop Larissa) heeft een waterszuiveringsysteem,van aquaservice van 2019. Hij is niet aangesloten op het netdienst water daar hij grondwater dient te zuiveren met apparaat. Woonst ligt te diep in natuur geniet.Toestel is meermaals dienen gerepareerd te worden en met een kostprijs van rond de 4000€! Er is uiteindelijk een nieuw toestel geplaatst februari 2022. Wederom geen water!! Ze adviseren nu een ander toestel aan te kopen van rond de 1700€ daar volgens hen de garantie is vervallen?! Uiteindelijk willen ze niks herstellen en geven aan eerst een toestel te kopen voor ze terug gebruik kunnen maken van drinkbaar water! Ondertussen kunnen ze niks van water gebruiken!! Vraag is kan dit zomaar? Er is een nieuw toestel geplaatst wat enkele maanden gewerkt heeft?!Gegeven Aquaservice:Doenaertstraat 4, 8510 KortrijkInfo@aqua-service.hé

Berichten (1)

Aqua Service

Naar: H. P.

22/08/2022

Beste Mevr. Peersman,Ik vernam via onze hoofdtechnieker dat dit probleem vrijdag 19/08 inmiddels werd opgelost.Mochten er nog verdere vragen zijn aarzel dan zeker niet om contact op te nemen.Alvast onze excuses voor het geleden ongemak,Vriendelijke groetenRoselyne Roselyne De BorgerAqua-Service SystemsDoenaertstraat 4, 8510 MarkeTel:056 24 94 95Tel: 056 24 94 94Tel:0800 8 2222www.aqua-service.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform