Terug

Garantieclaim na 6 maanden afgewezen - geen reactie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

D. B.

Naar: KREFEL

10/12/2025

Wasmachine Samsung WW90DG6U25LKU3 Serienummer: 08JR5ESY600652W Geachte heer/mevrouw, Ik neem opnieuw contact met u op omdat ik na 11 werk dagen nog geen reactie heb ontvangen op mijn eerdere e-mail van 25/11/2025 Dit is bijzonder vervelend, zeker aangezien wij momenteel zonder werkende wasmachine zitten en daardoor in een moeilijke situatie verkeren. Zoals eerder aangegeven is de oorzaak van de beschadiging aan de manchet niet vastgesteld, en er is geen bewijs dat dit door verkeerd gebruik zou zijn ontstaan. Daarom heb ik gevraagd om: een herbeoordeling van het dossier, bij voorkeur door een technicus van Samsung zelf, of een schriftelijke en technische motivatie waarop de conclusie “gebruikerschade” precies gebaseerd is. Gezien de omstandigheden en het feit dat wij hierdoor geen gebruik kunnen maken van een essentiële huishoudtoestel, verwacht ik op korte termijn een concrete reactie en een passende oplossing. Daarnaast ben ik van mening dat een gat in de manchet na 6 maanden normaal gebruik van de wasmachine een fabricage- en kwaliteitsfout is. Alvast dank voor uw snelle opvolging. Met vriendelijke groet, Daria Babelek


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform