Terug

Garantieaanpassing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Cool blue

06/11/2023

Hello, Op 31 mei heb ik mijn robotmaaier voor herstelling opgestuurd naar Coolblue die ik bij hen gekocht had, mits betaling (300€) ging deze hersteld worden.... Dit ging niet van een leien dakje ,ik heb de maaier 4 maal moeten terugsturen . Nu eindelijk 6/11/23 blijkt deze te werken.In hun laatste mail staat in dat men 3 maanden garantie geniet op de reparatie. Dat is mooi maar ze hebben in hun erkende werkplaats zo lang geknoeid( bv. de connector vergeten terug mee te geven waar ik dan 3weken op moeten wachten heb,slechte montage van de deksels enz. en enz.) dat we nu begin november zijn en dus het maaiseizoen ten einde is m.a.w. de garantie is waardeloos. Dus heb ik naar de klantenservice gebeld om de garantie aan te passen.Dat gaat blijkbaar niet maar ik heb wel 5maanden geduld moeten hebben voor een herstelde maaier.

Berichten (2)

Cool blue

Naar: E. D.

06/11/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: E. D.

08/11/2023

Goedemorgen Eddy,Ik kan me voorstellen dat je robotmaaier op dit moment van een welverdiende rust geniet en de komende maanden niet in actie zal treden.Omdat de maaier zo lang weg is gebleven en je hem niet kan gebruiken, willen we ingaan op je voorstel en de reparatie nog onder garantie uitvoeren mocht er iets mis zijn tot 31 augustus 2024. Ik noteer het zo op je bestelling en raad je aan om, als er iets mis is, contact met ons op te nemen om de retour aan te melden. Zo zijn we zeker dat de aanmelding goed verloopt.Mocht je ondertussen nog vragen hebben, laat het gerust weten. Ik wens je een fijne woensdag toe verder!'”Met vriendelijke groet,Pieter van Coolblue Backoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00--- original message ---On November 6, 2023 at 5:13 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform