Goedemorgen Eddy,Ik kan me voorstellen dat je robotmaaier op dit moment van een welverdiende rust geniet en de komende maanden niet in actie zal treden.Omdat de maaier zo lang weg is gebleven en je hem niet kan gebruiken, willen we ingaan op je voorstel en de reparatie nog onder garantie uitvoeren mocht er iets mis zijn tot 31 augustus 2024. Ik noteer het zo op je bestelling en raad je aan om, als er iets mis is, contact met ons op te nemen om de retour aan te melden. Zo zijn we zeker dat de aanmelding goed verloopt.Mocht je ondertussen nog vragen hebben, laat het gerust weten. Ik wens je een fijne woensdag toe verder!'”Met vriendelijke groet,Pieter van Coolblue Backoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00--- original message ---On November 6, 2023 at 5:13 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be