Terug

garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. R.

Naar: Joom

29/08/2025

WE HEBBEN EEN FATBIKE GEKOCHT maar al na 2 weken stuk. gemaild garantie werd uitgesteld door het opvragen van video's bestanden voor 1 of andere reden ook de gebruiksaanwijzing van de fiets .... normaal heeft de verkoper hier zelf bezit van. vervolgens neemt de verkoper via whatsapp in het frans contact op omdat hij de garantie voorwaarden(volgens mij niet direct wou naleven) hij kwam af met voorstellen voor de controller ( cpu) op te sturen en '100 euro" schade vergoeding. waarop ik meerdere keren duidelijk geantwoord heb dat dit het probleem niet is en het zowel mechanisch als technisch niet meer functioneert zoals het zou moeten. de verkoper blijft meerdere malen proberen de garantie te ontlopen en komt met betere voorstellen in de hoop dat ik hier zou in trappen (bv 200 euro schade vergoeding ... dan 200 euro en een controller ) etc etc etc uiteindelijk heb ik gezegd dat ik hiermee naar jullie wou stappen. vervolgens wilt hij de helft van het aankoop bedrag terug storten.. en achteraf komt hij pas er achter dat dit zou kunnen mis lopen voor hem dus stelt hij voor een retour bon te maken maar na enkele dagen heb ik alsnog deze nog altijd niet ontvangen. ik heb van alles bewijs op foto via whatsapp en via de aankoop website JOOM zelf van de klanten service die mij zogezegd zou verder helpen. alsook de gesprekken met de verkoper zelf. helaas krijg ik dit niet allemaal naar jullie verzonden is er een andere mogelijkheid waar ik jullie alles zou kunnen bezorgen buiten dit want op jullie website is helaas enkel pdf bestanden toegelaten en ook dan is het te groot wegens de meerdere gesprekken en het uitgestel van de verkopers. bv via whatsapp of mail zou ik dit wel kunnen doen normaal. ik heb hier onder helaas maar 1 voorbeeld van de zo vele die ik graag zou willen laten zien aan jullie voor duidelijkheid dit bestand gaat tussen mij en de verkoper die duidelijk de garantie wilt ontlopen met allemaal zever. Mvg Danny Reynkens

Bemiddeling door Testaankoop 11 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform