Terug

garantie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. L.

Naar: Cool blue

27/10/2025

factuurnr: 85004707 factuurdatum: 3 okktober 2024 Geachte mevrouw/heer, ik heb airpodes max gekocht bij coolblue op 11 september 2025 heb ik de eerste keer mijn airpods opgestuurd naar coolblue voor reparatie maar zeggen dat het geen garantie is, wel de airpods hebben in de hoofdsteun een doekje, welke bij mij is uitgerokken, elke keer ik het op mijn hood zet doet dit pijn, nu voor de prijs die ik heb betaald voor de airpods max zou dit doekje volgens mij na nog geen jaar niet zomaar mogen uitrekken, dus heb ik gevraagd tot 2 maal toe om dit te repareren, ze wimpelen elke keer de garantie af.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: M. L.

27/10/2025

Beste, Over referentie : Ik heb onze backoffice ingeschakeld om toch te kijken wat er precies aan de hand is en of de garantiebepaling terecht is. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Met een glimlach, Shana van Coolblue Klantenservice medewerker Alles voor een glimlach Heb je een vraag? Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepagina Het beste Assortiment binnen jouw handbereik On October 27, 2025 at 10:30 :AM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform