Terug

GARANTIE

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: VANDEN BORRE

29/03/2024

BesteIk heb een tv gekocht en die werd ons ook geleverd in een verpakking die in goede staat wasmijn vader samen met zijn buurman een bekwame technieker hebben de tv op gehangen en aangeslotenhet resultaat was geen of slecht beeldterug gegaan naar de winkel en daar kregen wij te horen dat de tv onherstelbaar was en geen garantie was omdat wij hem zelf hadden op gehangenwij mochten hem zelfs niet daar laten niet tegenstaande er 5 euro recupel -bijdrage werd aangerekend wij wensen ons geld terug

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: K. P.

08/04/2024

Beste,Wij hebben je schrijven goed ontvangen, zoals reeds meerdere malen per telefoon gemeld als via de winkel, kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de schade aan de TV.Deze werd geleverd in verpakking, er werd mij telefonisch meerdere malen bevestigd dat er GEEN schade is aan de verpakking. Vervolgens werd de TV uitgepakt door de vader + werd deze ook nog is aan de muur gehangen en stelt men nadien schade vast aan het scherm. Bovendien heeft de winkelmanager mij ook bevestigd dat er een duidelijke impact aan de achterkant van de TV zichtbaar is.Bijgevolg aanvaarden wij geen enkele aansprakelijkheid, uitzonderlijk uit pure commerciele tegemoetkoming zijn wij bereid om je 10% korting aan te bieden op dezelfde nieuwe TV, weliswaar zonder terugname van de huidige.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform