Terug

Garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: VANDEN BORRE

02/02/2024

Beste, op 12.01.24 heb ik een tv gekocht bij Vanden Borre. Ik heb deze uitgetest en heb vastgesteld dat deze niet werkt. Heb daarvoor gebeld en heb nu bericht gekregen via mail. Het herstellen van het toestel zou niet onder garantie vallen omdat ik die zelf opgehaald heb.

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: L. D.

13/02/2024

Beste,Wij hebben je e-mail goed ontvangen en begrijpen dat je niet tevreden bent.De TV werd afgehaald in de winkel van Eeklo op 12/01. Je meldt ons op 22/01, ruim 10 dagen na afhaling dat er een probleem is met het scherm, namelijk strepen op.Ik heb de foto's doorgestuurd naar de collega's van de technische dienst en die bevestigen mij dat het scherm een duidelijke schade vertoont. Aangezien je de TV zelf getransporteerd hebt vanuit de winkel op 12/01, je de TV zelf hebt vervoerd, zelf hebt uitgepakt, en ons de schade pas 10 dagen later meldt, kunnen wij helaas geen aansprakelijkheid aanvaarden voor deze TV.Bijgevolg moeten wij je dan ook melden dat wij jammer genoeg geen oplossing voor jou hebben. Dit kan hersteld worden, maar dit zal dan wel een betalende herstelling zijn.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

L. D.

Naar: VANDEN BORRE

16/02/2024

Beste, t'en eerste de tv kon niet thuis geleverd worden en t'en tweede was het maar 8 dagen en geen ruim 10 dagen zoals jullie beweren.

VANDEN BORRE

Naar: L. D.

20/02/2024

Beste,Of het nu 8 of 10 dagen na afhaling is dat de schade gemeld wordt, hoe dan ook als je zelf verkiest om je toestel af te halen in de winkel, dan draag je ook zelf de verantwoordelijkheid over het transport. Wij kunnen zoals eerder gemeld geen aansprakelijkheid aanvaarden voor een schade aan een toestel dat zelf afgehaald en getransporteerd werd van uit de winkel en daarbovenop ook nog 8 dagen later pas gemeld wordt.Wij blijven bij ons standpunt, wij kunnen je geen oplossing bieden.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform