Terug

Garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: LIDL BELGIUM

20/11/2023

Beste, ik bestelde op 25 1 2023 twéé miomare Douchekranen.Reeds In juli j.l. liet ik weten dat één douchekraan defekt was . Op 26 juli 2023 was jullie antwoord dat ik voor mijn garantie te doen gelden mij via mail moest wenden tot owim-service-be@telemarcom.eu.Mijn laatste mail naar owim-service-be@telemarcom.eu dateert van 8 11 2023 en blijft tot heden onbeantwoord.Met beleefde groeten en sterk hopend op een positieve afhandeling.

Berichten (1)

LIDL BELGIUM

Naar: R. P.

18/12/2023

18-12-2023Referentienummer: 90547049 Geachte heer Philips, De dienst na verkoop van de klant zijn artikel liet ons weten dat zij de klant al meermaals mails hebben gestuurd om hem te helpen maar de klant zou daar niet op geantwoord hebben. Ook wij van onze kant stuurden reeds mails naar de klant hieromtrent, eveneens zonder enige reactie van zijn kant.Zolang de klant niet reageert kunnen wij helaas niet verder.Wij sluiten het dossier dan ook af hier bij ons wegens geen reactie klant om hem verder te kunnen helpen.Subject: Klacht - Garantie - (CPTBE01921031-43) Met vriendelijke groeten, Sofie Verbruggen Lidl Belgi Kwaliteitsafdeling Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. U hebt steeds recht op inzage, verbetering en verwijdering van uw gegevens. U dient hiertoe een gedateerd en door u ondertekend verzoek te verzenden aan de Dienst Gegevensbeheer. Bijkomende inlichtingen kan u eveneens bij deze dienst verkrijgen. ref:00D58000000K3E6.5006N00000i2tfZ:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform