Beste, ik kocht een Qlima verwarmingstoestel, in Nov 2021, samen met 2 bussen Qlima brandstof. Wij gebruikten dit toestel enkel en alleen voor externe events, waarbij niet eens 1 bus werd opgebruikt. Tijdens het koude weer van de afgelopen weken ( nov dec ) wou ik het toestel thuis gebruiken. Toen ik deze wilde opzetten, merkte ik dat het niet meer werkte. Ik heb deze naar Gamma tienen gebracht. Zij melden met dat deze opgestuurd moest worden naar Qlima. 3 weken later kreeg ik de diagnose, dat ik een verkeerde brandstof zou hebben gebruikt. ( hou ik gedachte dat ik nog steeds met de eerste 2 bussen aan het werken was ) en dat ik 100 euro reparatie kost moest betalen. Ik heb duidelijk uitgelegd dat dit niet het geval was, maar dat ik met mijn rug tegen de muur sta en het wel moet laten herstellen. Dus heb ik tegen mijn principes akkoord gegeven om 100 euro te betalen. Paar dagen laten werd deze gemaakt, en mocht ik het toestel ophalen. Bij thuis komt, vulde ik de tank alweer met dezelfde vloeistof, en raar, maar waar, werkte het toestel alweer niet. Toen ik belde naar Gamma, werd er mij vertelde dat er misschien wel, misschien niet werd getest of dit toestel naar behoren werkt tijdens de herstelling. Aangezien ik dezelfde brandstof gebruikt heb, ga ik ervan uit dat ik wel in mijn recht ben. Gamma tienen stelt voor dat ik zelf mijn auto moet instappen, en naar Antwerpen moet rijden ? Ik veronderstel dat zij als verkoper hier verantwoordelijk voor zijn ? Ik heb intussen contact gehad met de hoofdzetel, en deze spannen uiteraard samen.Kort samen gevat : Ik heb een kapot toestel.Ik heb voor een verkeerde diagnose betaald.Na ' herstelling ' werkt mijn toestel nog steeds niet.Gamma neemt zijn verantwoordelijk niet.PS dit is al de 2 x dat ik een probleem met hun heb.Ik hoop dat jullie me kunnen helpenDankjewel Lieve Goeleven