Terug

Garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: GAMMA (Webshop)

03/01/2023

Beste, ik kocht een Qlima verwarmingstoestel, in Nov 2021, samen met 2 bussen Qlima brandstof. Wij gebruikten dit toestel enkel en alleen voor externe events, waarbij niet eens 1 bus werd opgebruikt. Tijdens het koude weer van de afgelopen weken ( nov dec ) wou ik het toestel thuis gebruiken. Toen ik deze wilde opzetten, merkte ik dat het niet meer werkte. Ik heb deze naar Gamma tienen gebracht. Zij melden met dat deze opgestuurd moest worden naar Qlima. 3 weken later kreeg ik de diagnose, dat ik een verkeerde brandstof zou hebben gebruikt. ( hou ik gedachte dat ik nog steeds met de eerste 2 bussen aan het werken was ) en dat ik 100 euro reparatie kost moest betalen. Ik heb duidelijk uitgelegd dat dit niet het geval was, maar dat ik met mijn rug tegen de muur sta en het wel moet laten herstellen. Dus heb ik tegen mijn principes akkoord gegeven om 100 euro te betalen. Paar dagen laten werd deze gemaakt, en mocht ik het toestel ophalen. Bij thuis komt, vulde ik de tank alweer met dezelfde vloeistof, en raar, maar waar, werkte het toestel alweer niet. Toen ik belde naar Gamma, werd er mij vertelde dat er misschien wel, misschien niet werd getest of dit toestel naar behoren werkt tijdens de herstelling. Aangezien ik dezelfde brandstof gebruikt heb, ga ik ervan uit dat ik wel in mijn recht ben. Gamma tienen stelt voor dat ik zelf mijn auto moet instappen, en naar Antwerpen moet rijden ? Ik veronderstel dat zij als verkoper hier verantwoordelijk voor zijn ? Ik heb intussen contact gehad met de hoofdzetel, en deze spannen uiteraard samen.Kort samen gevat : Ik heb een kapot toestel.Ik heb voor een verkeerde diagnose betaald.Na ' herstelling ' werkt mijn toestel nog steeds niet.Gamma neemt zijn verantwoordelijk niet.PS dit is al de 2 x dat ik een probleem met hun heb.Ik hoop dat jullie me kunnen helpenDankjewel Lieve Goeleven

Berichten (2)

GAMMA (Webshop)

Naar: L. G.

03/01/2023

Bedankt voor het mailen naar GAMMA!Jouw persoonlijk ticketnummer is 2065261.Houd dit ticketnummer bij de hand wanneer je weer contact hebt met de klantenservice van GAMMA.We hebben je e-mail ontvangen en zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.Heb je al op onze website gekeken? Wellicht vind je het antwoord daar!Heb je een vraag over een klus of één van onze producten?Kom dan langs bij een GAMMA-winkel, wij helpen je graag!Via deze kaartvind je snel een winkel bij jou in de buurt.Met vriendelijke groet,Jouw GAMMAteamDeze mail is automatisch aangemaakt en verstuurd Dit bericht is uitsluitend bestemd voor kennisname en gebruik door de geadresseerde(n). De inhoud ervan, inclusief de eventuele bijlagen, is vertrouwelijk. Derden kunnen aan de inhoud daarvan geen rechten ontlenen. Indien u niet de geadresseerde van dit bericht bent, verzoeken wij u ons te informeren en dit bericht te vernietigen zonder van de inhoud kennis te nemen en niet te kopieren en niet onder derden te verspreiden.This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

GAMMA (Webshop)

Naar: L. G.

04/01/2023

Beste Lieven,Garantie - Klacht over Gamma (Webshop) via Test-AankoopIk heb nogmaals contact opgenomen met PVG (hersteldienst van Qlima) en ze lieten me weten dat er waarschijnlijk de verouderde brandstof de reden is van dit allemaal.Kachelbrandstof mag nooit langer dan 3 maanden gehouden worden, dan is het niet meer zuiver.In de bijlage het document dat spreekt over de verouderede brandstof. Dit is bij de laatste verzending meegegeven met het toestel.Je mag nogmaals je kachel terug binnenbrengen bij de collega's in Tienen, ze zullen het voor jou opnieuw opsturen.Gelieve rekening houden met de verzendrichtlijnen in de bijlage.En gelieve dan ook de wisseltank en het zeefje mee te leveren aub.Fijne dag verder.Met vriendelijke groet,DianaKlantenservice GAMMA.beIntergamma B.V. -www.gamma.be- klantenservice@gamma.be -tel: 0800 62610


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform