We hebben op 20/01/2018 bij Krefel een wasmachine gekocht(Candy CS1482D3/1-S,8K). Daarbij hebben we een verlengde garantie genomen(99euro) zodat we garantie hadden tot 25/01/2023. Enkele weken terug begon de wasmachine luid lawaai te maken aan de trommel bij gebruik. We hebben toen online een herstelaanvraag ingediend zonder daar antwoord op te krijgen. Daarop hebben we op 29/07/2020 telefonisch contact opgenomen bij Krefel, ze hebben een dossier opgemaakt dat ze gingen doorsturen naar Candy. Vorige week hebben ze van Cerepair.be contact opgenomen met ons omdat ze de verlengde garantie van ons moesten verkrijgen en ze gingen een offerte opsturen naar Krefel(ze zijn niet bij ons komen kijken). Vandaag heeft die firma ons opgebeld dat Krefel die offerte vrijdag heeft geweigerd maar wij zijn daar niet van op de hoogte gebracht en het verdere verloop geen idee. Dit begint te lang te duren, en we zijn ons vertrouwen kwijt voor de herstelling van de wasmachine die we wel dagelijks nodig hebben. Graag hadden we assistentie gehad hierin.Vriendelijke groeten