Geachte,Onze technisch expertshebben uw toestel grondig nagekeken. Na jarenlange ervaring hebben onze techniekerseen onderverdeling kunnen maken van 3 hoofddefecten waarbij de herstelling niet meer onder garantie kan worden uitgevoerd:1. Het opzuigen van niet-huishoudelijk fijnstof, vermoedelijk bouwstof2. Het gebruik van de verkeerde stofzakken, waardoor het stof soms door de dunwandige stofzakken tot in de motor dringt of waardoor de openingen niet perfect op elkaar aansluiten en het stof niet in de zak maar rechtstreeks in de binnenbehuizing en dus in de motor terechtkomt3. Sporen van vloeistof (opzuigen van vloeistof, vloeistof over het toestel gemorst of het reservoir niet lang genoeg laten drogen (24u) bij het onderhoud van een stofzakloze stofzuigerHet klopt dat wij voor deze 3 redenen standaardbrieven gebruiken om naar onze klanten of verdelers te sturen, maar uiteraard enkel wanneer één van deze drie redenen van toepassing is. Ondertussen maken wij al enige tijd geen foto's meer van de stofzuigers omdat ook de foto's al te vaak werden betwist door de eindklant. Het is -zelfs middels een foto - vaak moeilijk te bewijzen dat het wel degelijk om het toestel van de eindklant gaat, aangezien heel veel stofzuigers er aan de binnenkant hetzelfde uitzien.Wij zij bereid om uitzonderlijk het toestel nog eens te bekijken en foto's te nemen om het probleem aan te tonen.Wij doen geen terugbetaling.Met vriendelijke groetenTamara ArysConsumer Customer Contact CenterS.A. MIELE N.V.Z.5. Mollem 480 - 1730 MollemConsumer02 4511616Dealer02 4511500Professional02 4511540www.miele.be/shop.miele.be