Beste, wij bestelde op 17 maart 2019 een zetel bij Prenuptia. De uiterste levertermijn verliep en nog steeds hoorde wij niets van de winkel. Uiteindelijk is de zetel dan geleverd op 30 juli 2019. De man die de zetel kwam leveren bracht ons ervan op de hoogte dat als we de zetel zouden behandelen we drie jaar extra garantie kregen. De producten zouden we in de winkel kunnen aankopen. Aangezien het op 31 juli hun sluitingsdag was nam ik direct de volgende dag na opening telefonisch contact op. Daar werd mij meegedeeld dat ik de producten had moeten aankopen bij de aanvankelijke bestelling en dat de garantie nu niet meer gegeven kon worden. Ik heb hun gezegd dat wij niet op de hoogte waren van deze informatie. Volgens hun staat dit echter op de verkoopsovereenkomst. Hierop staat echter enkel : Protexx service aanbevolen. Er wordt niets vermeld van drie jaar extra garantie. Een leek kan onmogelijk weten wat dit kan inhouden. Ik heb de medewerker gezegd dat het toch niet eerlijk is dat wij nu drie jaar garantie verliezen door niet correct geïnformeerd te zijn.Er wordt echter op weinig begrip gerekend.