Beste Jurgen,
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp volledig dat de situatie door de koppeling met je insulinepomp niet enkel vervelend, maar ook medisch noodzakelijk is. Het is zeker niet onze bedoeling om je gezondheid in gevaar te brengen.
Wat betreft het voorval in de winkel: mijn excuses voor de verwarring. De collega die aangaf dat het niet direct omgeruild kon worden, volgde de correcte procedure. We zijn wettelijk verplicht om een defect eerst te laten beoordelen door een erkende reparateur om vast te stellen of het om een fabricagefout gaat. Zonder die diagnose kunnen we geen directe omruiling doen.
Omdat we gezien de medische noodzaak ons wel graag
inschikkelijk willen opstellen en je niet zonder toestel willen laten zitten, stellen we de volgende oplossing voor om de reparatietijd te overbruggen:
Je mag via onze website kijken of er een
TweedeKans-exemplaar van hetzelfde model (of een model dat compatibel is met je pomp) beschikbaar is.
Je kunt dit toestel dan
aankopen en gebruiken zolang je eigen iPhone in reparatie is.
Zodra je jouw gerepareerde toestel terug hebt, stuur je het TweedeKans-toestel weer naar ons retour en storten wij het aankoopbedrag hiervan terug.
Let op: Dit aanbod geldt op basis van beschikbaarheid. Indien er op dit moment geen geschikt TweedeKans-toestel op voorraad is, kunnen we deze mogelijkheid helaas niet aanbieden.
Mocht je een geschikt TweedeKans-toestel vinden en hiervan gebruik willen maken, laat het ons dan weten. Dan zetten we de notities in je dossier klaar zodat de latere retour vlot verloopt.
Met vriendelijke groet,
Glenn van Coolblue
Backoffice medewerker
Alles voor een glimlach
Heb je een vraag?
Regel het zelf via Mijn Coolblue
Of bezoek onze klantenservicepagina
Het beste Assortiment binnen jouw handbereik
On December 10, 2025 at 7:15 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote: