Terug

Garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

B. M.

Naar: bol.com

10/08/2024

Geachte, Op 8 december 2022 kocht ik een Dupla Voederautomaat Aquarium - Programmeerbare Visvoer Automaat in uw winkel en betaalde ik er 63€ voor. Bestelnummer 1525956520 Op dit moment vertoont het product gebreken, waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, het product is niet meer betrouwbaar. De ene keer werkt het wel, de andere keer. Niet echt fijn voor onze vissen als we op reis zijn! Op 07 en 09/08/2024 had ik contact met jullie klantendienst (chat), gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek tot herstelling is afgewezen. Dit werd de eerste keer door de leverancier naar mij gecommuniceerd. Na contact met jullie op 7/8 hebben jullie de leverancier gevraagd met mij contact op te nemen binnen de 48u. Hij heeft echter met jullie contact opgenomen, zonder meer (niet naar mij dus). Als ik op 9/8 terug bij jullie kwam polsen, kwamen jullie met de melding dat de garantie verlopen was van de leverancier en dat ik contact met hem moest opnemen. Gezien hij de laatste keer niet naar mij antwoordde maar wel naar jullie zag ik hier het nut niet van in. Het artikel wordt ondertussen door iemand anders aangeboden, maar daar heb ik hélemaal niets mee te maken. De collega die me te woord stond gisteren, kon met niet verder helpen. De factuur van dit artikel (die ik nooit heb ontvangen), werd me door jullie bewuste collega beloofd maar heb ik nog steeds niet ontvangen... Ik verwacht hier onmiddellijk actie van jullie kant uit. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bart Matton

Berichten (1)

bol.com

Naar: B. M.

12/08/2024

Beste Bart,Bedankt voor je bericht. Vanochtend om 11:57 uur heeft de verkoper waarbij de Dupla Voederautomaat Aquarium - Programmeerbare Visvoer Automaat is gekocht, een e-mail gestuurd met meer informatie. Je mag het apparaat retour sturen voor een omruiling. Met vriendelijke groet,BolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 10 augustus 2024 18:45Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Garantie‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform