Terug

garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

E. I.

Naar: VANDEN BORRE

07/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] kocht ik een [PRODUCT] in uw winkel en betaalde ik er [€] voor. 27/11/24 betaling 74,94 Na [DATUM/ MAANDEN - max. 24 maanden] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Na 2, maand loopt het koffiezet niet meer doorzie film! Meer specifiek, [BESCHRIJVING VAN HET DEFECT] Stopt met doorlopen. Op [DATUM] ben ik naar uw winkel gegaan/heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren en heb ik het product op [DATUM] bij u afgeleverd. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld. Op 07/01/2025. in de winkel aangeboden maar het toestel is helaas niet gemaakt en word met een onvriendelijke medewerker onthaalt, zegende dat hij met zo een toestel geen koffie maakt. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Martine Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: E. I.

15/01/2025

Dominique (Vanden Borre) 15 jan 2025 08:29 CET Beste, We hebben jouw mail goed ontvangen. We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw. Bedankt voor je geduld! Fijne dag, Dominique Klachten 7 jan 2025 13:30 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JDJ1R7-491EN]

VANDEN BORRE

Naar: E. I.

22/01/2025

Dominique (Vanden Borre) 22 jan 2025 15:39 CET Geachte, We hebben contact opgenomen met de winkelmanager. Het koffietoestel werd inderdaad niet ter herstelling verstuurd omdat er volgens onze verkoper onderdelen zouden ontbreken aan het toestel. Uiteraard zijn wij bereid het toestel onder garantie naar de hersteldienst te versturen voor nazicht/controle van de werking. Gelieve daarom het volledige toestel binnen te brengen in de winkel (samen met je aankoopfactuur als garantiebewijs). De winkel zal dan alsnog het nodige doen om het toestel te laten versturen ter nazicht. Met vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Dominique (Vanden Borre) 15 jan 2025 08:29 CET Beste, We hebben jouw mail goed ontvangen. We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw. Bedankt voor je geduld! Fijne dag, Dominique Klachten 7 jan 2025 13:30 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JDJ1R7-491EN]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform