Terug

Garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. E.

Naar: KREFEL

04/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 18/09/2024 kocht ik apple airpods2 in uw winkel en betaalde ik er 129euro voor. Na 1 MAAND vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder, linkeroortje defect Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlage: • factuur

Berichten (1)

KREFEL

Naar: M. E.

13/12/2024

Beste Marnix, Wij hebben jouw mail goed ontvangen. Na ontvangst van jouw mail, stellen wij vast dat jouw verzoek reeds werd opgevolgd. Indien je nog vragen hebt, aarzel zeker niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groeten, Sandra Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 4/12/2024 14:00 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: Garantie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0Etz2q:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform