Terug

Garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

D. V.

Naar: bol.com

01/02/2025

In januari 2024 een Garmin forerunner 255 horloge gekocht. Dit is defect, terug gestuurd. Sedert 27 december is het binnen maar ik wordt aan het lijntje gehouden. Is gekocht via een partner van bol.com namelijk Stradacom maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd! Ik ben een marathon loper en wil echt wel mijn horloge terug, hersteld of een nieuw in garantie of geld terug zodanig dat ik een nieuw kan kopen. Graag jullie tussenkomst want op mijn laatste mail naar Stradacom omtrent de stand van zaken krijg ik zelfs geen antwoord!

Berichten (7)

bol.com

Naar: D. V.

03/02/2025

Goedendag Darline, Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen we het bestelnummer. Zou je deze kunnen doorgeven? Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 1 februari 2025 22:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Garantie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

D. V.

Naar: bol.com

03/02/2025

Bestelnummer is 4046078837, klacht is voor mijn zoon Neetesonne Christophe.

bol.com

Naar: D. V.

04/02/2025

Goedemorgen, We nemen contact op met de accounthouder zelf. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 3 februari 2025 19:36 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van DARLINE V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

D. V.

Naar: bol.com

09/02/2025

Beste, Dit heeft nu lang geduurd, mijn geduld is op. Zo kan ik niet deftig mijn marathon voorbereiden!. Er zijn 3 opties. 1: geld terug geven. 2: nieuw horloge (zelfde type) leveren. 3: hersteld horloge terug binnen de week. Indien geen oplossing vraag ik volgende week raad bij de advocaten van Test Aankoop.

bol.com

Naar: D. V.

10/02/2025

Goedemiddag Darline, Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen we het bestelnummer zodat we kunnen nagaan wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 9 februari 2025 19:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van DARLINE V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

D. V.

Naar: bol.com

10/02/2025

Telkens moet ik hetzelfde sturen en krijg ik hetzelfde antwoord maar geen oplossing, ik word echt aan het lijntje gehouden! Hier nog maar eens het bestelnummer: 4046078837 Garmin Forerunner music horloge. Gelieve 1 van de 3 opties als oplossing. Geen horloge eind deze week dan vraag ik om raad bij advocaten Test Aankoop. Schandalig dat jullie mij zo behandelen na al hetgeen ik al bij jullie gekocht heb.

D. V.

Naar: bol.com

16/02/2025

Beste, terug een mail gekregen van jullie die geen antwoord op mijn vraag is. Dat is iedere keer hetzelfde dat ik te horen krijg. Jullie bieden mij geen oplossing. Er wordt al meer dan een maand gezegd dat ze zal hersteld worden. Schandalige klantenservice. Ik vraag een dringende oplossing, geld terug of nieuw opsturen. Graag tegen volgende week oplossing. Met antwoord “het zal hersteld worden” ben ik niets! Hoor dat telkens. 

Bemiddeling door Testaankoop 16 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform