Terug

Garantie wordt niet toegepast bij defect na twee (!) weken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. A.

Naar: FNAC BELGIUM

15/11/2023

Ik bestelde een koptelefoon (JBL) op 28/10/2023 maar op 15/11 werkt de aan/uit knop niet meer waarop ik het toestel niet meer kan gebruiken. Ik ging naar de Fnac winkel in Leuven naar de dienst na verkoop.Daar kreeg ik de melding dat dit een hardware probleem is waar Fnac geen garantie op geeft en ik mij tot de fabrikant moet richten. Klaar (!?). Best schokkend op welke manier Fnac zijn vaste klanten wandelen stuurt. Zoekend op de website van Fnac waar ik klacht kan indienen, vond ik niets. Je kan dus niet eens klacht indienen bij deze manier van garantieregeling.

Berichten (2)

FNAC BELGIUM

Naar: T. A.

17/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Mogen wij u vragen of het hier gaat om een aankoop in onze Fnac winkels of via onze site ?Als het om een online aankoop gaat zouden wij graag uw bestelnummer ontvangen zodat wij deze kunnen bekijken.Indien het hier gaat om een aankoop die in een Fnac winkel gebeurd is moeten wij u vragen rechtstreeks contact te nemen met de winkel in kwestie en niet op onze website.Wegens onze beste wil kunnen wij hier bij Fnac.be geen klachten behandelen over één van onze Fnac winkels.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

T. A.

Naar: FNAC BELGIUM

26/11/2023

BesteHet gaat over een aankoop in de Fnac winkel in Leuven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform