Terug

garantie word niet gerespecteerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

E. K.

Naar: bol.com

08/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 5 mei 2024 kocht ik een Lamborghini Veneno elektrische kinderauto groen met bestelnummer 4105484137 in uw winkel en betaalde ik 239.00 EURO ervoor. Na 4 maanden vanaf de aankoop dus september 2024 vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder, er zijn een moer en ring bij het rijden binnenhuis op tegels gewoon eraf gevallen ... zie foto of bijlage... na meermaals contact word als oplossing voorgesteld om de handleiding op te sturen en zelf controle uit te voeren... nadat ik heb laten weten dat ik reeds een handleiding in bezit heb en na controle niets mis heb opgemerkt word er me verteld dat het ekstra geleverde schroefje is met ring of overbodige zijn die er nu na maanden zouden afvallen ??? ... omdat het autootje naar behoren werkt (wat niet het geval is want er is een geluid bij het draaien aan de stuur) wordt mijn rerouraanvraag niet goedgekeurd ... ??? ik moet er nu vanuitgaan dat dit nog steeds veilig rijdbaar is voor mijn zoontje van 4 jaar ... mijn excuses maar mooi niet ... Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

bol.com

Naar: E. K.

08/10/2024

Goedemiddag, Bedankt voor het doorgeven. Zo te zien heeft de verkoper nog goed contact met de klant en proberen ze tot een oplossing te komen. We geven de klacht door en bekijken hoe dit verder wordt opgepakt. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 8 oktober 2024 13:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: garantie word niet gerespecteerd ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform