Geachte mevrouw/heer,
Op [DATUM] kocht ik een [PRODUCT] in uw winkel en betaalde ik er [€] voor. 4000 euro
Na 4-10-24 [DATUM/ MAANDEN - max. 24 maanden] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, [BESCHRIJVING VAN HET DEFECT]. scheefstand door fabriefs fout bevestigd door pos ,
Op [DATUM] [ging ik naar uw winkel/e-mailde ik u] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. 4-10-24 met mail die werd bevestigd
Mijn verzoek is afgewezen omdat [REDEN DOOR VERKOPER GEGEVEN]. beweren buiten garantie
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de [X] 10dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
· Orderbevestiging
· Betalingsbewijs