Geachte mevrouw/heer,  
 
Op [DATUM] kocht ik een [PRODUCT] in uw winkel en betaalde ik er [€] voor.  4000 euro
 
Na 4-10-24 [DATUM/ MAANDEN - max. 24 maanden] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. 
 
Meer specifiek, [BESCHRIJVING VAN HET DEFECT]. scheefstand door fabriefs fout bevestigd door pos , 
 
Op [DATUM] [ging ik naar uw winkel/e-mailde ik u] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. 4-10-24 met mail die werd bevestigd
 
Mijn verzoek is afgewezen omdat [REDEN DOOR VERKOPER GEGEVEN]. beweren buiten garantie
 
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de [X] 10dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. 
 
 
Met vriendelijke groet, 
 
 
 
 
 
Bijlagen: 
 
·	Orderbevestiging 
 
·	Betalingsbewijs