Klacht
L. R.
Naar: KREFEL
Beste, ik bestelde een TV van TCL van €900 bij de Krefel in lier. Ik en mijn vriendin zijn gaan samen wonen maar toen we de tv kochten moesten we die nog een week wegzetten omdat we nog niet in ons appartement mochten. Al onze meubelen, van glazen kasten tot zetel, stonden daar gestockeerd tot we konden verhuizen. Tijdens de verhuis ging alles goed maar toen we het karton en al die bescherming voor de tv er af deden zagen we dat er een barst in het scherm zat. Hierna hebben we direct met krefel gebeld en hoewel ze niks anders dan over garantie kunnen praten en op hun site ook niks anders zetten als garantie, kregen we te horen dat daar geen garantie op was omdat we die een week hadden gestockeerd. Ook bellen met TCL had geen enkele nut want ook zij willen niet opdraaien voor die barst in het scherm. Ik vind het gewoon raar dat er een barst in dat scherm kan zijn terwijl de doos van de tv nog perfect in tact is en er geen deukje in zit, ook aan de berscherming in de doos is er niks te zien behalve die barst in onze tv… die prijs voor de herstelling bedraagt iets van een €400 euro zeiden ze… ik hoop dat jullie ons hiermee kunnen helpen…? Mvg Livio
Berichten (9)
KREFEL
Naar: L. R.
Beste Livio,Wij bevestigen goede ontvangst van uw mail.Het spijt ons dat je schade aan jouw toestel hebt vastgesteld.Zoals wij reeds meldden worden bepaalde toestellen eerst nagekeken door een hersteller van het erkend service center van de betrokken fabrikant.Wij willen er uw aandacht op vestigen dat enkel een technisch defect aan het toestel wordt gedekt door de garantie, een beschadiging of defect door een externe oorzaak of slechte manipulatie wordt echter niet gedekt door de garantie.Bijgevolg kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor de schade aan jouw toestel.Met vriendelijke groeten,SandraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf078ziO:ref
L. R.
Naar: KREFEL
Beste, Bedankt voor uw antwoordt, ik ben altijd heel content geweest bij Krefel maar met dit ben ik echt niet gediend. Het is niet normaal dat je een tv koopt van €900 en dan nog is €400 euro aan schade moet gaan betalen als je de doos van de tv opendoet. Ik ben heel teleurgesteld hierdoor. Het is dan ook zeker de laatste keer dat ik bij Krefel iets heb gekocht want dit vind ik echt niet leuk en helemaal niet juist. Mvg Livio
KREFEL
Naar: L. R.
Dag Livio,Wij hebben uw mail goed ontvangen.Wij begrijpen jouw teleurstelling, maar helaas kunnen wij hier niet in tussen komen, daar enkel een technisch defect aan het toestel wordt gedekt door de garantie, een beschadiging of defect door een externe oorzaak of slechte manipulatie wordt echter niet gedekt door de garantie.Bijgevolg kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor de schade aan jouw toestel.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf07DhuR:ref
L. R.
Naar: KREFEL
Beste, jullie kunnen niet aansprakelijk worden gemaakt voor de schade? Maar wij die de doos net open doen met al de bescherming er rond, wij worden daar wel aansprakelijk voor gemaakt? Het is een schande en zoals ik al zei het is de laatste keer dat ik iets heb gekocht bij Krefel en ik zal ook is gaan rond vertellen dat ze de “garantie” maar ni te hard moeten geloven want als er iets aan is doen jullie toch niks.
KREFEL
Naar: L. R.
Beste klant,Bedankt van je mail.Het spijt me dat deze situatie jou zo een gevoel geeft. Dit zijn niet de waarden waar Krëfel voorstaat. We doen steeds het nodige om onze klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Helaas kunnen wij in sommige situaties niet tussenkomen.Aangezien de verpakking op de foto's er intact uitziet, is het zeer verwonderlijk dat het scherm gebarsten is. Het toestel werd door jou zelf meegenomen na aankoop in Lier en hierdoor kunnen wij jammer genoeg niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade na het transporteren hiervan.Ik hoop dat je ons standpunt hierin begrijpt.Met vriendelijke groeten,HildeCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf07FoYP:ref
L. R.
Naar: KREFEL
Beste, jullie kunnen mij ook niet aansprankelijk stellen voor de schade. Dus ik snap jullie punt helemaal niet.
L. R.
Naar: KREFEL
Het is makkelijk om te zeggen eh “je krijgt geen garantie” en “wij staan niet in voor de schade” het zou u maar is moeten overkomen een tv van €900 kopen en hem daarna opendoen en zien dat er een barst zit in da scherm en dan horen da da dan nog is 500 euro kost. En Wa ik nog het ergste vind is zoeken naar een oplossing doen jullie ook niet hè jullie zitten niks in met ons als klant goeie reclame dit.
KREFEL
Naar: L. R.
Hallo,We hebben jouw dossier goed ontvangen.Ik zie dat we hier reeds een gevolg hebben aangegeven op 22/04/2024 23/04/2024 en 24/04/2024.Beste klant,Bedankt van je mail.Het spijt me dat deze situatie jou zo een gevoel geeft. Dit zijn niet de waarden waar Krëfel voorstaat. We doen steeds het nodige om onze klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Helaas kunnen wij in sommige situaties niet tussenkomen.Aangezien de verpakking op de foto's er intact uitziet, is het zeer verwonderlijk dat het scherm gebarsten is. Het toestel werd door jou zelf meegenomen na aankoop in Lier en hierdoor kunnen wij jammer genoeg niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade na het transporteren hiervan.Ik hoop dat je ons standpunt hierin begrijpt.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,JanaCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf07rPIs:ref
KREFEL
Naar: L. R.
Beste Livio,Bedankt voor uw mail.Wij begrijpen dat dit uiteraard geen fijne situatie is voor jou, en dat je teleurgesteld bent.Jammer genoeg dienen wij ons aan onze procedures te houden, en kunnen wij hier helaas niet in tussenkomen zoals reeds gemeld.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf07rRVw:ref
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten