Beste, Ik heb op 27-11-24 een iphone 13 refurbished(beschreven zo goed als nieuw) , ipad incl pencil gekocht bij coolblue.
Afgelopen vakantie is de iphone uit een broekzak gevallen in de branding van de zee. gelukkig konden we deze direct uit het water halen. we hebben deze onmiddelijk uitgezet. na een dag wachten dien we dat deze iphone volledig dood is. het water komt langs alle hoeken eruit. Ik ben gaan opzoeken en volgens de specs moet deze ons ongeval perfect overleven. een iphone 13 zou 30min in 6m diep water kunnen.
De pencil van mijn ipad is in de eerste week van gebruik al gevallen en had een scheur maar was nog steeds werkend.
ik heb beide artikels voor garantie terug gestuurd.
Voor de iphone waren ze snel met antwoorden, kan niet hersteld worden door gebruiksschade.
de pen kon hersteld worden maar was zo duur dat ik beter een nieuwe koop. aangezien deze werkend was heb ik gevraagd om deze terug te sturen, helaas komt dit product terug zonder punt waardoor deze ineens onbruikbaar is.
ik vind de klantenservice van coolblue zeer triestig.
kunnen jullie helpen?