Terug

Garantie samsung frigo French doors

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: MediaMarkt

30/08/2023

Beste. Heb reeds meermaals telefonisch contact opgenomen bij mediamarkt en samsung zelf betreffende het probleem van ijs en water onder de laagste lade van mijn frigo. Er werd mij beloofd, dat zij een mail naar mijn email adres zouden sturen,zodat ik foto's vd frigo en gegevens kon opsturen naar mediamarkt en samsung maar heb nog altijd van beide niets ontvangen. Heb ondertussen weer gebeld naar samsung en mediamarkt, gedurende tientallen minuten, maar niemand beantwoord mijn oproep. Ik ben lid bij testaankoop en hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn probleem.Vriendelijk bedankt.

Berichten (8)

MediaMarkt

Naar: R. M.

30/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230830-029979.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34967---]

MediaMarkt

Naar: R. M.

30/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230830-029979.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34967---]

MediaMarkt

Naar: R. M.

04/09/2023

Beste Meneer Mathei,Is het mogelijk ons een dossier nummer te bezorgen, zodat ik je alvast verder kan helpen met je probleem?Wij doen er aller aan om zo snel mogelijk een oplossing voor je probleem te vinden.Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:008392:59831---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:008392:59831---]

MediaMarkt

Naar: R. M.

04/09/2023

Beste Meneer Mathei,Is het mogelijk ons een dossier nummer te bezorgen, zodat ik je alvast verder kan helpen met je probleem?Wij doen er aller aan om zo snel mogelijk een oplossing voor je probleem te vinden.Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:008392:59831---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:008392:59831---]

R. M.

Naar: MediaMarkt

07/09/2023

Beste, ik heb last van ijsafzetting en water onder mijn laagste lade in mijn frigo. (6a7maanden)frigo staat al 4jaar op dezelfde plaats in de keuken. Heb op aanraden van Samsung reeds meermaals de frigo laten ontdooien 2a3dagen.dit heeft echter het probleem niet opgelost.Groetjes mathei rudi

MediaMarkt

Naar: R. M.

07/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230907-045329.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34959---]

R. M.

Naar: MediaMarkt

07/09/2023

Beste, ik heb last van ijsafzetting en water onder mijn laagste lade in mijn frigo. (6a7maanden)frigo staat al 4jaar op dezelfde plaats in de keuken. Heb op aanraden van Samsung reeds meermaals de frigo laten ontdooien 2a3dagen.dit heeft echter het probleem niet opgelost.Groetjes mathei rudi

MediaMarkt

Naar: R. M.

07/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230907-045329.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34959---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform