Dag beste,Naar aanleiding van mijn telefonisch contact met de heer Kristoff Bockx heb ik het volgende te melden :Sedert begin 2019 heb ik problemen met mijn Peugeot 308 die ik in volle vertrouwen gekocht heb. De garage Linden ( verdeler ) heeft de zijn grootste best gedaan om mij te helpen.Naar mijn aanvoelen kregen zij ook niet veel support van de technische dienst van Peugeot zelf, met het probleem dat zeldzaam was. Begonnen met vervangen additiefpomp ( gedeeltelijke tussenkomst groep Linden en Peugeot ) ( betaald 200 € ). Problemen blijven dezelfde . Daarna vele malen binnen geweest, auto regelmatig moeten missen. Laatste oplossing : vervangen roetfilter op 62.000 km (gedeeltelijke tussenkomst groep Linden alleen )(betaald 938 € ). Nog regelmatig meldingen van vervuilde roetfilter, maar nu geen vermogenverlies bij optrekken. Sedert dan wel snokkende motor bij gebruik van cruise control, dus nog niet in orde.In Juli antwoord gekregen van klantenservice Peugeot met een voorstel van extra tussenkomst waardebon 150 €.In augustus heb ik daar mijn bemerkingen op gemaakt zie onderGisteren 27.11.2019 heb ik telefonisch contact gehad met de heer Bockx waarbij ik vroeg waarom er nog geen reactie was op mijn bemerkingen van 11 augZijn antwoord : Een college had telefonisch contact gehad met mij ( ik weet daar niets van ) misschien een familielid ? (rondvraag?, niemand) U hebt geen recht meer op die waardebon, U hebt dat afgewezen aan mijn collega Nog verdere vragen ???Met de opmerking dat ik mij zal genoodzaakt zie om te veranderen van merk, niet tegenstaande een groot tevredenheidsgevoel over groep Linden, was het antwoord dat ik moet doen waar ik mij het beste bij voel. De publiciteit over de werking van Peugeot en de realiteit over de omgang met klanten zijn een hemelsbreed verschil. Bestaande klanten zijn niet gelijk aan nieuwe klanten !!!!!Koen VermeeschVlaanderenstraat 37/04018400 Oostende0473/73.47.03koen_man@hotmail.comklantnr groep Linden : O-13245Van: Koen Vermeesch [koen_man@hotmail.com]Verzonden: zondag 11 augustus 2019 18:40Aan: Peugeot België - Klantenservice [peugeot_be_nl@custhelp.com]Onderwerp: Re: Klantenservice PEUGEOT België : [190520-004237] Dag beste,Dank U voor het antwoord.Ik kan niet direct akkoord gaan met dit voorstel om volgende redenen: Ik ga steeds met de wagen op onderhoud op de juiste tijdstippen naar een de erkende Peugeot-garage van aankoop Ik rijd altijd met de juiste brandstof Ik betaal altijd direct mijn rekeningen Ik rijd al 40 jaar met de auto met een normale rijstijl Ik ben sedert de aankoop van mijn wagen verschillende keren geopereerd geweest, daardoor is mijn kilometerstand zo laag in 4 jaar, in normale omstandigheden zou die panne misschien wel in de garantie periode gevallen zijn ? Ik ben al verschillende keren naar de garage moeten gaan met hetzelfde probleem, wat ook een pak vrije tijd en zorgen heeft gekost. Op het onderhoudsboekje staat dat een normale slijtage van de roetfilter 180.000 km zou zijn, ik had 60.000 km de additiefpomp normaal op 200.000 km volgens de garage Na montage nieuwe additiefpomp en nieuwe roetfilter hebben we reeds terug een 20 tal keer melding van verstopte roetfilter!!!! Waren die vervangingen wel nodig ? Ik heb niet direct het grote vertrouwen in de herstelling, daar ze in de garage het ook niet weten, wat moet er nu nog mogelijks vervangen worden?mvg KoenVan: Peugeot België - Klantenservice [peugeot_be_nl@custhelp.com]Verzonden: woensdag 17 juli 2019 15:23Aan: koen_man@hotmail.com [koen_man@hotmail.com]Onderwerp: Klantenservice PEUGEOT België : [190520-004237] ImageGeachte meneer Vermeesch,Vooreerst onze excuses voor onze verlate reactie. U contacteerde de PEUGEOT klantendienst naar aanleiding van de vervanging van de roetfilter van uw PEUGEOT 308.Wij begrijpen uiteraard dat het vervelend is, als u geconfronteerd wordt met onverwachte reparatiekosten. U kreeg eerder een tegemoetkoming voor het vervangen van de additiefpomp en vroeg zich af waarom er bij deze reparatie geen tegemoetkoming was.Graag informeer ik u.De roetfilter wordt gezien als een onderdeel van de uitlaat. Deze geldt als slijtageonderdeel en is daarom uitgesloten van tussenkomst.Echter willen we u op basis van klantentrouw graag als geste een waardebon voor toekomstig onderhoud van 150 euro aanbieden.Als u hier graag gebruik van wil maken ontvang ik graag uw adresgegevens. Dat kan via reply op dit bericht.Hopende u hiermee een passende geste te doen. Mocht u nog vragen hebben beantwoorden we die graag.Met vriendelijke groet,Kristoff BOCKXMedewerker KlantenserviceKlantenservice PEUGEOT BelgiëTel : (0)78 15 16 15Wij zijn geopend op werkdagen van 8:30 - 17:00www.peugeot.be