Op 06.07.2023 leverde Fixbaar Antwerpen (zie factuur) een nieuwe vaatwas Beko DVN05320W.Er werd mij aangeraden het toestel zo vlug mogelijk via de website Beko te registreren voor de garantie (er waren al problemen met levering en ook plaatsing, geknelde waterdarm).Dit bleek onmogelijk na geruime tijd te zoeken, enkel voor speciale modellen en inbouwmodellen (waardoor dan 5 jaar garantie) doch voor mijn toestel niet. Ook nergens andere informatie voor alle andere toestellen.Ik zond een mail op 10.06.23 via de website, eerst foutmelding maar toch een bevestigingsmail met tekst :We hebben je bericht ontvangen. We verwerken je vraag zo snel mogelijk en nemen contact met je op via het e-mailadres dat je hebt opgegeven.Ga voor meer informatie naar Beko.com/Help-Center.We wensen je een fijne dag,BekoDit kwam van een noreply, mijn herinneringsmail kwam dan ook terug (ook geen antwoord in SPAM).Dit is mijn eerste toestel van het merk Beko en dit verloopt hier niet helemaal correct. Ik vraag mij af als het toestel niet geregistreerd is voor de garantie en er is een probleem : wat dan?Ik lees in deze klachtenbox dat er wel meer problemen zijn met Beko inzake de garantiebepalingen en eis bijgevolg een mogelijkheid om mijn toestel te registreren (of Beko doet dit voor deze klant)De factuur, het serienummer en het stocknummer (zelf correct bijgeschreven) treft u aan in bijlageBijkomend vraagje : de sticker bij het toestel vermeldt klasse A++ doch op uw website staat het toestel met energieklasse D. Hoe komt dit?