Beste, 21 augustes 2024 kopen wij via jullie website een refurbished iphone se 2020 64gb.
5 november 2024 ben ik met het toestel terug naar de winkel in Hasselt geweest. Het toestel valt regelmatig uit ondanks nog voldoende batterij.
De medewerker stuurt ons toestel op naar de reparatie dienst.
De reparatie dienst beweert nu dat ons toestel niet meer onder garantie valt, zij geven ons 3 keuzes. Een swap wat ons 463,54€ zou kosten.
Ongemaakt ons toestel terug sturen en zouden wij 36,30€ moeten betalen, of zij recycleren ons toestel en kost het ons niks.
Ik ben met die mail terug naar de winkel in hasselt gegaan, medewerker beweert dat dit iets is tussen ons en de reparatie dienst en trekt hun handen terug. Klantendienst zegt dat ik naar de winkel moet gaan dat zij niks kunnen doen voor mij. Ik heb het toestel bij jullie aangekocht met 2j garantie, dus ik wil mijn toestel gemaakt terug onder garantie zonder dat ik eender welke kost moet betalen.
In bijlage vind u de aankoop factuur terug.