Terug

Garantie problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: HYUNDAI

29/04/2020

Beste, Ik heb een Hyundai bestelwagen van het type H350 nieuw gekocht en ingeschreven op 19/08/2016.De wagen is dus iets ouder dan 3 jaar. Op deze 3 jaar is hij reeds 5 maal hersteld door gebreken bij de onderdelen en NIET door slijtage of misbruik van de wagen.Na +/-15.000km was de koppeling volledig weg , na +/-35.000km was deze weer stuk , na +/- 60.000km weer het zelfde verhaal. Bij navraag zou dit een gekend probleem zijn.Nu bij 100.000km weer het zelfde probleem waarbij ik te horen kreeg dat ook het vliegwiel naast de koppeling stuk is. Waarschijnlijk was dit de oorzaak van bij aanvang. Volgens de Hyundai dealer zou de garantie verlopen zijn en heb ik een rekening van meer dan 1106,11 euro moeten betalen. U kan begrijpen dat dit niet door de beugel kan. 3 dagen geleden is op de koop toe dan ook nog mijn contactslot stuk en moeten vervangen worden. Wanneer gaat dit ophouden !!!! Graag had ik de kosten 1106,11 euro van uw Hyundai dealer terug gekregen omdat dit toch niet meer dan normaal zou zijn. Ik denk niet dat iemand hier zou mee akkoord gaan dat een wagen van 3 jaar al zoveel gebreken vertoont .Indien nodig kan ik alle bewijsstukken voorleggen. Mvg van een tot nu toe ontevreden klant.

Berichten (9)

HYUNDAI

Naar: C. C.

30/04/2020

Beste mijnheer Buyle,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Naar aanleiding van uw dossier kunnen wij u melden dat het niet over een gekend probleem gaat, zoals u in uw bericht stelt.Uw garantietermijn is helaas ook al enige tijd verlopen, waardoor de herstelling inderdaad aan u werd aangerekend.Desalniettemin heeft Garage Autohandel Patrick, alwaar de herstelling is gebeurd, mij bevestigt om alsnog, en dit geheel bij wijze van commerciele geste en zonder enige nadelige erkentenis, een tegemoetkoming te willen doen op deze factuur ten bedrage van 500Eur ex BTW.Aarzel niet om contact op te nemen in geval van verdere vragen. Met klantgerichte groeten, Meilleures salutations, Best regards, Pascale

C. C.

Naar: HYUNDAI

10/05/2020

Beste Pascale,Bij deze apprecieer ik uw geste alhoewel dit moeilijk een geste te noemen is aangezien alle problemen die ik reeds gehad heb met dit voertuig.Al dan niet aanvaard ik het bedrag om toch maar iets van compensatie te ontvangen.Wanneer hoe en door wie word dit bedrag teruggestort op mijn rekening ?Alvast bedankt.MvgFranky

HYUNDAI

Naar: C. C.

11/05/2020

Beste Mijnheer Buyle,Hartelijk dank voor uw reactie.Wij verwijzen naar ons bericht van 30 april ll - garage Autohandel Patrick zal u de compensatie terugbetalen, gelieve met hen contact te nemen hiervoor. Met klantgerichte groeten, Meilleures salutations, Best regards, Pascalestaysafe stayhealthy

C. C.

Naar: HYUNDAI

07/06/2020

Geachte Pascale,Nog steeds geen terugbetaling van uw dealer. Ik heb reeds onze mails doorgestuurd naar Autohandel Patrick waarop geen reactie kwam.Gelieve contact te nemen met jullie dealer hiervoor.Alvast bedankt.

HYUNDAI

Naar: C. C.

16/06/2020

Beste Mijnheer Buyle,Het spijt mij te vernemen dat onderstaande nog niet verder werd behandeld bij de garage.Wij hebben zowel telefonisch als per mail de garage gevraagd om het nodige te doen.Aarzel niet ons te contacteren in geval van verdere vragen!staysafe stayhealthy Met klantgerichte groeten, Meilleures salutations, Best regards, Pascale

C. C.

Naar: HYUNDAI

04/10/2020

Beste,Nog steeds het bedrag van beloofde terugbetaling niet ontvangen !!!Hoe lang gaat uw dealer dit nog uitstellen ?Tot nu toe ben ik nog vrij geduldig geweest , maar mijn geduld raakt op.Ik heb uw dealer al de nodige gegevens gestuurd voor terugbetaling.mvg

C. C.

Naar: HYUNDAI

11/10/2020

Beste,Blijkbaar de moeite niet om te reageren !

HYUNDAI

Naar: C. C.

12/10/2020

Beste Meneer Buyle,Hartelijk dank voor uw bericht.Het spijt mij oprecht dat er nog geen vooruitgang is gemaakt in uw dossier.Helaas kunnen wij als invoerder geen terugbetalingen uitvoeren aan eindklanten. Wij hebben er bij uw garage nogmaals op aangedrongen om dit in orde te brengen.Geef ons gerust een seintje opservice@hyundai.be indien u nog vragen of opmerkingen heeft.staysafe stayhealthy Met klantgerichte groeten, Meilleures salutations, Best regards, Pascale

HYUNDAI

Naar: C. C.

12/10/2020

Beste Meneer Buyle,Wij kregen zonet de bevestiging van de garage dat zij een creditnota hebben opgesteld volgens afspraak ten bedrage van 500Eur + BTW.Het bedrag werd tevens overgeschreven op uw bankrekening.Aarzel niet ons te contacteren in geval van verdere vragen, prettige dag verder!staysafe stayhealthy Met klantgerichte groeten, Meilleures salutations, Best regards, Pascale


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform