Terug

Garantie op geplaatste veranda

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: VERANDAS WILLEMS

03/08/2023

Beste, ik raadpleeg jullie als experts bij deze betreffende een garantievraag voor onze in bestaande veranda thuis. Deze werd door Willems Veranda geplaatst in 2014 en ik ging er van uit dat er 10 jaar garantie op bestond. Een 3-tal jaar geleden zijn ze (volledig in garantie voor het glas en de werkuren) al eens een glaspaneel moeten komen vervangen. Nu doet zich in Juli 2023 terug hetzelfde voor en is een ander glaspaneel ook ondicht en zal het moeten vervangen worden. Ik kreeg van de dienst-na-verkoop van Willems een offerte waarin het glas t.w.v. ca. 900€ gratis was, doch de verplaatsing en werkuren t.w.v. 300€ wel te betalen was. Toen ik vroeg of niet alles in garantie kon zoals enkele jaren geleden en omdat onze veranda nog geen 10 jaar staat, kreeg ik de melding dat Willems Veranda zijn voorwaarden in 2020 zou hebben aangepast. Ik heb gevraagd aan de dienst-na-verkoop waar ik de nieuwe voorwaarden dan wel kon vinden om ze eens na te lezen en wacht op antwoord. Mijn vraag aan testaankoop: Kan het zomaar dat de voorwaarden gewijzigd worden zonder ons in kennis te stellen of gelden voor ons nog steeds de algemene garantievoorwaarden van 2014, toen we de veranda besteld hebben?.Dank alvast voor uw hulp en de respons.PS.: voorlopig wil ik nog even de finale respons van Willems afwachten en wil ik liever nog geen negatieve indruk nalaten en hou het daarom liever nog privé. Later kunnen we dit wel eventueel delen met derden.Mvg, Rik Vaesen

Berichten (6)

VERANDAS WILLEMS

Naar: R. V.

07/08/2023

Geachte,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Met vriendelijke groeten,Willems veranda's

R. V.

Naar: VERANDAS WILLEMS

07/08/2023

Beste Willems Veranda,dank voor uw respons via Testaankoop.Ik zie in onze communicatie een bijgevoegd jpg-document staan, doch ik kan dit niet geopend krijgen. Ik vermoed dat hierin jullie antwoord staat, doch dit is dus niet leesbaar voor mij.Zou u uw respons ook willen sturen naar rik.vaesen@telenet.be aub?Dank alvast.Mvg,Rik.

VERANDAS WILLEMS

Naar: R. V.

07/08/2023

Geachte,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Met vriendelijke groeten,Willems veranda's

VERANDAS WILLEMS

Naar: R. V.

07/08/2023

BesteHet jpeg bestand zal het Willems logo zijn.Uw vraag werd inmiddels doorgestuurd naar onze dienst na verkoop.Met vriendelijke groeten,Willems veranda's

R. V.

Naar: VERANDAS WILLEMS

07/08/2023

Beste Willems Veranda,dank voor uw respons via Testaankoop.Ik zie in onze communicatie een bijgevoegd jpg-document staan, doch ik kan dit niet geopend krijgen. Ik vermoed dat hierin jullie antwoord staat, doch dit is dus niet leesbaar voor mij.Zou u uw respons ook willen sturen naar rik.vaesen@telenet.be aub?Dank alvast.Mvg,Rik.

VERANDAS WILLEMS

Naar: R. V.

07/08/2023

BesteHet jpeg bestand zal het Willems logo zijn.Uw vraag werd inmiddels doorgestuurd naar onze dienst na verkoop.Met vriendelijke groeten,Willems veranda's


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform