Terug

garantie nieuw tv toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: KREFEL

25/01/2024

aankoop tv toestel op03/01/24. Toestel geleverd(niet aangesloten) op 05/01/24 door krefel.op 13/01/24 toestel zelf aangesloten(1 verbindingssnoer naar stopcontact). toestel werkt niet (geen beeld)15/01/24 krefel telefonisch gecontacteerd. door krefel werd Phillips gecontacteerd die op hun beurt de firma LetMeRepair inschakelt. Beide firmas bevestigen via mail op 15/01/24 het toestel te zullen repereren. LMR zegt te wachten op wisselstuk voor reparatie. Verder geen contact meer mogelijk met deze firma om stand van zaken te checken.16/01/24: persoonlijk naar krefel aalst (verkoper toestel)geweest. manager zegt niets te kunnen ondernemen omdat toestel niet door hen werd aangesloten. Stel voor mits betaling hun technieker te sturen om euvel te bevestigen en tv toestel te vervangen. Bleek onmogelijk omdat externe firma reeds gecontacteerd was voor herstelling.Sinds dan meerdere malen LMR via berichten trachten te bereiken. Resultaat: noppes. Getracht via telefoon te bereiken. 1 maal 55 minuten in de wachtrij, een volgende maal 25 minuten zonder resultaat.Getracht via e-mailadres : mailbox@krefel.be mijn klacht uit te leggen. Krijg bericht dat e-mailadres niet te bereiken is.Resultaat is dat ik al sinds 15/01/24 op een levenloze tv zit te kijken zonder enig nieuws van verkoper.Mijn eis: Krefel, lever mij een nieuw toestel met plaatsing die ik wil betalen(waarbij plaatser vaststelt dat origineel toestel niet werkt) en neem het defecte toestel mee. probleem opgelost. Tijdens een telefoon op 16/01/24 naar Phillips (telnr 09/2984507) werd mij verteld dat de verkoper moet beslissen tot vervangen van toestel.Ik kan alle documenten bezorgen indien nodig.

Berichten (5)

KREFEL

Naar: D. G.

29/01/2024

Dag Dirk,Bedankt voor uw mail.Wij hebben de navraag gedaan bij Let me Repair voor de status van jouw dossier.Na nazicht merken we op dat u een afspraak hebt ingepland met hen op 02/01/2024.Indien u nog vragen hebt, aarzel niet ons te contacteren.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf03rkMM:ref

D. G.

Naar: KREFEL

05/02/2024

Geachte, op 05/01/24 werd bij mij een tv toestel (bonnr 24010306878139)geleverd door krefel. Na aansluiting bleek toestel niet te werken. Na talloze mails en telefoons is er nog steeds niets aan dit euvel verholpen. Ik sta er op dat u mij zo snel mogelijk een nieuw toestel levert en het defecte meeneemt.

KREFEL

Naar: D. G.

08/02/2024

Beste,Wij hebben je mail goed ontvangen.Teneinde je verder te kunnen helpen, winnen we informatie voor je in bij de betreffende dienst.Zodra wij meer informatie ontvangen, brengen wij je op de hoogte.Met vriendelijke groeten,CarmenCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf04HMwM:ref

D. G.

Naar: KREFEL

10/02/2024

BESTE,ALS HET RESULTAAT VAN UW INFORMATIERONDE BESTAAT UIT EEN NIEUWE AFSPRAAK TOT HERSTELLING MET LMR, DAN IS DIT MIJN ZOVEELSTE TELEURSTELLING t.o.v. KREFEL. MIJN EIS IS DAT HET DOOR U GELEVERDE DEFECTE TOESTEL SNEL WORDT VERVANGEN DOOR EEN NIEUW TOESTEL DOOR KREFEL.VECHT HET ONDERLING MAAR UIT IN UW WIRWAR VAN PARAPLUTREKKERS. LAAT EENS HET WAARBORGRECHT VAN DE KLANT TELLEN. REK HET VOORLOPIGE UITSEL VAN 5 WEKEN NIET LANGER.

KREFEL

Naar: D. G.

14/02/2024

Beste Dirk,Wij hebben je mail goed ontvangen.Helaas hebben wij nog geen feedback ontvangen van Let Me Repair.Teneinde je verder te kunnen helpen, winnen we nogmaals informatie voor je in bij de betreffende dienst.Zodra wij meer informatie ontvangen, brengen wij je op de hoogte.Met vriendelijke groeten,SandraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf04VUcF:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform