Op 06.11.2024 bestelde ik een refurbished iPhone SE 2020 via uw website. Ik nam hierbij de verlengde garantie van 18 maanden.
Op 31.05.2025 liet ik weten dat het toestel defect was, en retourneerde het. Het scherm reageerde niet meer.
Op 24.06.2025 kreeg ik de volgende mail:
Remarketed Group [klantenservice@remarketed.com]
Hey Saar,
Breaking news - Your device will be replaced and processed shortly by our colleagues in the shipping department.
The tracking details will be sent out by the carrier soon, please make sure to check your spam folder as well.
If you have not received any shipping information within 5 business days, please contact our customer service so we can look into it for you.
Stay tuned,
Team Remarketed
Sindsdien kreeg ik geen informatie meer en geen updates: ik ontving nog steeds geen toestel. En op elke vraag wordt ik door refurbed van het kastje naar de muur gestuurd.
Refurbed geraakt niet verder dan telkens wat betuttelende zinnetjes:
Het spijt ons dat je nog geen antwoord hebt ontvangen op je vraag. Als marktplaats is het onze verantwoordelijkheid en prioriteit om ervoor te zorgen dat je verzoek tijdig wordt opgelost. We hebben daarom een herinnering gestuurd naar je verkoper, die zo snel mogelijk contact met je zal opnemen.
Verder neemt Refurbed geen actie.
Ondertussen zijn we ongeveer een maand verder: ik ontving nog steeds geen verzendinformatie mbt het nieuwe toestel dat mij verzonden zou worden, en er is niemand die mij een update geeft, noch refurbed, noch Remarketed.
Ik denk dat ik het recht heb: op informatie, én op snelle vervanging van het toestel volgens de garantievoorwaarden.