Terug

Garantie NIET verlopen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: Brico Belgium

17/08/2020

Beste ,Ik heb Brico onlangs nog geschreven waarbij jullie mij geadviseerd hebben rechtstreeks contact op te nemen met Brico Planit Rocourt wat ik ook gedaan heb .... met alle problemen die erbij kwamen ....Men wilde mij eerst helemaal NIET helpen zonder aankoop bewijs ..... vervolgens na wa gepraat met enkele brico werknemers die meer begrip toonde is mijn grasmachine toch daar mogen blijven waarbij zij een formulier hebben opgemaakt ter herstelling dat hoewel ik geen aankoopbewijs kon voorleggen , er een duidelijke farbricage plaatje aanwezig is met jaar 2018 en zodoende NOOIT geen 3 jaar al is ... wat iedere garantie periode is van jullie grasmachines van Central Park. Nu kreeg ik gisteren te horen dat ze het toch niet herstellen zonder aankoopbewijs ...... hoewel het duidelijk nog GEEN 3 jaar oud is en dus heel duidelijk nog onder garantie valt ... maar helaas is de service heeeeeeeeeeeeeeeel ver te zoeken !!! IK hoop dat jullie als grote keten hier in tussen kunnen komen zonder dat ik hiermee verder moet gaan want ik vind dit absurd voor woorden gezien ik hier toch veel geld voor betaald hebt en dit ervoor over had gezien jullie 3 jaar garantie gaven ....maar met deze service als gevolg is alles bijhalve een goede reclame voor Brico .... dit verwacht ik eerder van een hubo of gamma maar de waarheid is momenteel anders ..... graag hulp aub .... mijn geld namen ze zonder problemen aan .... mijn grasmachine is duidelijk geen 3 jaar oud en zondoende recht op garantie ..... Alvast bedankt om dit na te trekken .... Vriendelijke groeten

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: E. R.

31/08/2020

Geachte Test-aankoop, Geachte Meneer, Geachte Mevrouw,We bieden u ons excuses aan voor de vertraging van het antwoord.We informeren u dat Meneer Romanacci zal, via ons winkel Brico PlanIt Rocourt, een nieuw grasmachine krijgen.Als Meneer nog niet geweest, nodig we dat hem om naar de winkel te gaan.Inmiddels bieden wij aan Meneer Romanacci onze excuses aan en verblijven met meest oprechte hoogachting.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Melanie DeproostKlanten Service ClientèleZelliksesteenweg 65Chaussée de Zelik 651082 Brussel - BruxellesBelgie - Belgiquewww.maxedadiygroup.comCoC/KvK 33140909 (Maxeda DIY B.V.)--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform