Beste,
In uw bericht stelt u dat mijn toestel (SAMSUNG FLIP 5) is gevallen. Ik wens echter te benadrukken dat dit niet de oorzaak is van het probleem waarbij het scherm plots zwart is geworden.
Het defect heeft te maken met het scharniermechanisme - de zwarte lijnen zijn hier gestart...
Indien het toestel tijdens de periode van 1,8 maand dat ik het in gebruik had ooit is gevallen, is dit zeker niet de aanleiding geweest voor het huidige probleem.
Mijn toestel valt nog steeds binnen de normale garantieperiode. Bovendien heb ik het altijd beschermd met een stevige cover.
Om deze redenen vind ik het niet correct dat de herstelkosten van meer dan €500 volledig aan mij worden doorgerekend.
Als trouwe Samsung-klant, die nu voor het eerst een toestel van dit nieuwe type heeft aangeschaft, ervaar ik deze gang van zaken als bijzonder teleurstellend.
De geboden service doet afbreuk aan mijn vertrouwen in zowel het product als het merk.
Ik verzoek u vriendelijk om mijn dossier opnieuw te bekijken en alsnog een passende oplossing te bieden binnen de garantievoorwaarden.
Met vriendelijke groet,
Dries