Beste,Op 20 augustus 2021 heb ik een telefoon gekocht van het merk 'OPPO' van €399 en heb ik hierbij een extra verzekering bij genomen in de Media Markt te Woluwe Sint Lambrecht. Op 4 juni 2023 is mijn telefoon plots gestopt met werken en gaf het een systeem andraoid error aan. Op 5 juni 2023 ben ik daarom naar de vernoemnde winkel gegaan voor informatie en het probleem te melden. Daar heb ik een email adres ontvangen (omniumtelecom.be) om de schade zelf te rapporteren. Ze hebben daar mijn dossier geregistreerd, maar deze werd geweigerd door geen fysiek zichtbare schade op de telefoon en hier werd er gezegd om weer naar Media Markt te gaan.Eens terug bij Media Markt, heeft de persoon bij de ballie me gezegd dat ze mij inderdaad niet moesten door sturen naar omniumtelecom omdat de telefoon fysiek perfect in orde was. Dus hebben ze mijn telefoon overgenomen en werd er mij verteld dat ze het apparaat voor reparatie gingen sturen en terug zou krijgen binnen 3-5 weken. Vandaag heb ik een e-mail ontvangen waarin vermeld staat dat als ik mijn telefoon gerepareerd terug wil, ik herstelkosten zou moeten betalen die meer dan de originele prijs bedragen of dat ik het toestel terug zou kunnen ontvangen in zijn kapotte staat maar dat ik wel nog steeds €50 zou betalen of dat ze het toestel simpelweg zelf zouden bijhouden.Ik ben na het krijgen van de e-mail meteen naar de Media Markt gegaan en daar hebben ze gezegd dat het inderdaad een fysieke schade is, maar aangezien het toestel geopend was door het support team van Media Markt/OPPO valt dit niet meer onder de extra verzekering. Zoals gebleken is uit mijn verklaring hebben mijn acties me niet verder geholpen dus hoop ik dat ik bij jullie wel terecht kan. Ik voel me voor de gek gehouden en bestolen.Bovendien moest ik voor dit altijd vrij nemen van mijn werk. Daarnaast moest ik ook meerdere keren op en af rijden naar de Media Markt (en ik moet u er niet aan herinneren dat benzine/diesel niet goedkoop is).