Terug

Garantie maar toch gefactureerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Opteco

02/10/2018

Maart 2017 airco en zonnepanelen laten plaatsen. Deze zomer koelde de Airco helemaal niet en tevens was er een lek bij de binnenunit. Technieker van Opteco hier geweest op 22/08 maar hij kon probleem niet oplossen en daarom interventie van firma Ariston (merk Airco). Nu heb ik een factuur ontvangen voor werkuren en verplaatsingskosten van technieker Opteco. Kan hier helemaal niet mee akkoord gaan wegens garantie.Ik had na deze interventie contact opgenomen en men bevestigde mij dat het garantie was en ook geen aantekening zou volgen.Na ontvangst van factuur 2x contact opgenomen en vermeld dat ik niet akkoord ben. Ze waren voor geen rede vatbaar: moest betaald.Ik heb dit nog niet betaald en ben niet akkoord. Is dat garantie?

Berichten (1)

A. C.

Naar: Opteco

05/10/2018

Bedankt voor uw reactie De factuur wordt volledig in mindering gebracht omdat er bij installatie een klein lek was hierdoor hadden wij dat probleem.Geen kosten wegens garantie. Super


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform