Terug

garantie laptop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

V. G.

Naar: bol.com

21/06/2024

Geachte heer/mevrouw, Op 29/02/2024 kocht ik in uw winkel een gaming laptop ASUS ROG Strix G16 G614JI-N3213W - 16 inch - 165Hz - azerty. Het betreft een laptop ASUS. Op mijn aankoop als consument is de wettelijke garantie van toepassing. In bijlage vindt u een kopie van de aankoopfactuur. Op 23/04/2024 hebt u mij laten weten dat het toestel in herstelling genomen wordt. terug op 10/05. op 23/05 terug aangemeld voor reparatie voor blijvende problemen, nog steeds geen oplossing. ik heb deze laptop nodig voor mijn job als DJ ik kan een niet werkend en steeds haperend toestel niet gebruiken bij mijn werk Ik deel u mee dat ik hiermee niet akkoord ga. De garantie wet stelt dat de verkoper moet overgaan tot een terugbetaling als geen vervanging mogelijk is. U mag mij ook niet verplichten mijn aankoop opnieuw bij u te doen. Ik beroep mij hiervoor op de wettelijke garantie van 2 jaar. Ik verzoek u vriendelijk om het bedrag van mijn aankoop terug te betalen op mijn bankrekening. Ik reken erop dat u uw wettelijke garantieverplichtingen nakomt. Ik wacht op een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Aankoopfactuur

Berichten (3)

bol.com

Naar: V. G.

24/06/2024

Goedemorgen Verheye,Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 21 juni 2024 16:45Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: garantie laptop‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

V. G.

Naar: bol.com

30/06/2024

beste tot op heden nog geen bericht omtrent de laptop kennelijk zal dit niet gelost worden ,ik ben dan ook geneigd om verdere stappen te nemen mvg cv

Bemiddeling door Testaankoop 30 juni 2024

bol.com

Naar: V. G.

01/07/2024

Beste,Er is op 24 juni om 11:32 een mail aan u verstuurd door mijn collega Sheriva.In deze mail heeft zij u meer informatie gegeven over uw klacht en de afhandeling er van.Meer kan ik niet voor u betekenen en ons antwoord staat daar in vast.Met vriendelijke groet, MikeSpecial Care CAS - Klachtensites – Service Operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The NetherlandsUnavailable on: FridaysVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zondag 30 juni 2024 23:30Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Nieuw bericht van VERHEYE‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform