Terug

garantie kia

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: KIA MOTORS BELGIUM

24/06/2022

Beste, Ik heb een Kia Sportage van september 2014. In september 2019 merkte ik op dat schakelen niet goed ging. Mijn auto is daarvoor bij Laenen (ondertussen geen Kia garage meer) nagekeken. Ze hebben dan ook de belofte gedaan dat het probleem verholpen was. Nu heb ik 2 jaar later, hetzelfde probleem. Door de corona heb ik dan nog bijna geen kilometers gedaan, dus slijtage kan dit niet zijn. Vreemd toch na 2 jaar of niet? En nu net buiten de garantie. Ik neem aan dat dit probleem niet voldoende “verholpen” is, en ik daarom nu terug met deze kwestie zit. Dit oplossen is een dure uitgave. Ik vind het niet correct dat dit op ons verhaald moet worden. Gegevens van de auto: Chassis nr: U5YPC815AEL509726 Hoe lossen we dit op?

Berichten (3)

KIA MOTORS BELGIUM

Naar: K. H.

24/06/2022

Beste,Wij hebben uw mail van 24 juni goed ontvangen en bedanken u hiervoor.Een nieuw dossier werd aangemaakt bij onze klantendienst, met referentienummer KMB0303143.Hieronder kan u de ail trugvinden die wij als antwoord naar onze klant stuurden.Vriendelijke groetenCathy PypeCustomer Relations Einfo@kia.beT00 800 6970 6970Kia BelgiumRue Colonel Bourg 1091140 Brusselswww.kia.beRef: KMB0303143Wij verwerken uw persoonsgegevens voor het opvolgen van uw aanvraag in overeenstemming met ons privacybeleid dat beschikbaar is op:s:www.kia.com/be/nlrivacy/Nous traitons vos données à caractère personnel pour donner suite à votre demande et conformément à notre politique vie privée disponible ici:s:www.kia.com/be/frrivacy

K. H.

Naar: KIA MOTORS BELGIUM

27/07/2022

Beste,Hoever staan jullie met de behandeling van onze klacht?Vriendelijke groetenKurt henneuse

KIA MOTORS BELGIUM

Naar: K. H.

28/07/2022

Beste, Wij hebben reeds een antwoord verzonden naar jullie op datum van 24 juni met het antwoord naar de klant in toegevoegd.Bij deze verstuur ik u deze laatste mail opnieuw door.Vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform