Geachte,Onze stoomoven vertoont een gat in de bodemplaat, door roestvorming. Door onze Vanden Borre Life garantie hebben wij recht op reparatie.Jullie dienst beslist dat dit onherstelbaar is, en stuurt alles door naar de fabrikant.Na enige tijd krijgen wij plots het bericht dat wij 'professioneel gebruiker' zijn, en dat er geen sprake is van omwisseling. Sterker nog: onze Life verzekering wordt onmiddellijk stopgezet!Wij gebruiken de stoomoven in onze eigen woning, waar wij werkzaam zijn als onthaalouder, en gebruiken deze dus 1 of maximum 2 maal per dag (zoals in elk normaal dagdagelijks gezin).Zijn dus, bij deze, alle gezinnen die een stoomoven 1 of 2 maal per dag gebruiken, per definitie volgens jullie bedrijf 'professionele gebruikers'?Wij vinden in geen enkele, maar dan ook geen enkele handleiding, de melding terug dat een stoomoven maximum 1 maal per dag kan/mag gebruikt worden, omdat het anders 'professioneel' wordt!Graag herziening van deze beslissing dus!En dan onze Vanden Borre Life:Al onze apparaten die wij bij jullie aankochten hebben wij aangekocht zonder verlengde garantie.Ah ja meneer, een Life contract is in jullie geval met de kindjes in huis geen overbodige luxe (inderdaad, in de winkel waar wij al jaren vaste klant zijn, weten ze dat wij onthaalouder zijn).En van slag zijn dus al onze andere apparaten ook niet meer verzekerd, door het verbreken van ons Life-contract!Worden onze koelkast, onze droogkast, onze tv, ... bij deze ook bestempeld als 'professioneel gebruik'...???En indien jullie die lijn doortrekken, dan gaat de winkel in de fout door er ons niet op te wijzen dat wij geen recht hebben op een Life contract!Hebben wij dus al die jaren onze premies betaald voor iets waar we geen aanspraak kunnen op maken...?Graag ook hier een grondige herziening van jullie beslissing!Met vriendelijke groet,De Prins Geert.