Terug

Garantie geweigerd door bedrogfirma

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: LG-PRODUCTS

11/11/2023

Beste, de lineaire compressor van mijn koelkast is stuk. Dit werd reeds uitgetest door de eerste technieker en bevestigd door de derde. Enkel uw technieker van LetMeRepair die GEEN compressor vervangt en niet eens weet dat die op druk getest moet worden , verklaarde mijn toestel onherstelbaar omdat de eerste technieker de leidingen had doorgeknipt. Wel beste, zo moet die compressor getest worden , maar dat wist uw technieker dus blijkbaar niet. De compressor heeft 10 jaar garantie en ik wil dus een nieuwe compressor. Ik heb op mail de bevestiging van Benny Vandewalle, de verantwoordelijke van LetMeRepair dat hun firma geen compressor vervangt, toch blijft u dit afstrijden en mijn garantie weigeren . U wou zelfs die firma voor een tweede maal voorbij sturen, enkel om mij op kosten te jagen, toen ik u daar op wees, kreeg ik ineens het bericht van zowel LetMeRepair als LG dat u niets voor mij kon betekenen. Voor mij is dit puur bedrog en afzetterij, enkel om niet aan garantie te moeten voldoen!Het is en blijft een feit dat een lineaire compressor op druk moet getest worden omdat in vele gevallen het diafragma scheurt, en daar bent u wel degelijk van op de hoogte , zie forum . Ik eis dat u aan de garantie voldoet en alsnog een nieuwe compressor opstuurt, die ik uiteraard door een technieker naar keuze zal laten vervangen want uw bedrogfirma met een waarde van 1.6 op trustpilot kan en wil die niet vervangen!Dit is uw laatste kans, nadien zullen gerechtelijke stappen ingezet worden en uw bedrog zal ook naar de media toegestuurd worden!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform