Beste, Naar aanleiding van een storingsmelding op de Boxx nam ik telefonisch contact op met de klantendienst van Engie op vrijdag 6 mei. Ik melde het probleem en er werd mij meegedeeld dat de Boxx (dit maakt integraal deel uit van mijn Engie energiecontract Active dat loopt tot 18/06/2018) nog in garantie was en er iemand van de technische dienst mij terug ging contacteren. Later die zelfde dag werd ik telefonisch gecontacteerd door iemand van de technische dienst. Na uitleg van het probleem werd de oorzaak van de storing vlug duidelijk. Een software update was door Engie uitgerold en mijn verouderde Boxx kon daar niet mee om. Foutmelding D03. Vermits deze storing het nut en de dienstverlening van de boxx verstoord, met name geen consultatie en aansturing meer van de boxx meer met de iphone boxx app waarvoor ik ook nog een maandelijks abonnementsgeld betaal werd mij medegedeeld dat ze een interventie gingen doen om de Boxx te vervangen en dat mij de interventiekosten aangerekend gingen worden. Op de factuur voor echter naast de interventiekosten ook nog kosten aangerekend voor de Boxx Display. Vermits mijn Boxx niet meer correct werkte na een software update van Engie en mij ook gezegd werd dat enkel de interventie kosten aangerekend zouden worden had ik graag de kosten van Boxx Display QB3 142,94 € gecrediteerd gezien. Bovendien krijg ik nog steeds een foutmelding op de Iphone app wanneer ik de stroomstatistieken raadpleeg en is het probleem dus niet helemaal verholpen is maar ik kan terug de thermostaat Boxx vanop afstand bedienen en de actuele situatie opvolgen. Over de telefonische assistentie zelf ben ik heel tevreden.Met vriendelijke groeten, Frederik Declerck